MONDAY

God morgen alle sammen! Nå har jeg nettopp kommet hjem fra skolen og er ferdig for i dag. Timeplanen i år er uendelig rar, har kun 70min skole på mandager. I dag skal jeg på posten for å hente noen pakker og handle litt i butikken. Er for tiden veldig gira på nye joggesko, noen anbefalinger på hvilke sko som er best til løping osv? Har forresten ny rekord på bloggen, 9777 unike lesere! Tusen takk mine kjære lesere<3


Elsker klistremerke-dekslet fra BikBok! -Denne jakken har jeg forresten fått av min Didrik.

19 kommentarer
    1. Haha! Jeg har ikke startet på skolen enda.
      Gratulerer med ny rekord, er ikke rart så mange er innom bloggen, du blogger jo veldig bra 🙂

    2. Først hadde jeg et par joggesko fra Nike, modellen Free Run. Disse egner seg ikke for løping i store mengder, bare for noen turer av og til for å styrke føttene.
      Jeg ble derfor nødt til å investere i et par nye sko da beinhinnebetennelsen min begynte å komme tilbake. Valget falt da på Nike lunarglide+ 4, og har ikke angret et sekund. Sålen er myk, skoen er lett og mine vonde legger er borte 😀

    3. Nike lunarglide er de beste skoene jeg noen gang har hatt. Jegbhar kronisk beinhinnebetennelse, men med de skoene blir det mye bedre!

    4. Nike vomero!! De ble kåret til best i test i støtdemping. Har selv flere parr i forskjellige farger og anbefaler disse til absolutt alle jeg kjenner som er på utkikk etter nye joggesko. De er såå utrolig behagelige, kjennes ut som du går på skumgummi hele tiden. Og passer perfekt om man går på betong/hard flate. Noe jeg selv gjør 8-9 timer om dagen, i en sports butikk.
      Anbefaler deg til og prøve disse :)) NIKE VOMERO!!

    5. Det finnes ingen bedre løpe-sko enn Asics! 🙂 Jeg vet det er veldig mange som sier at Nike er bra, men ingen sko stabiliserer så godt som Asics. Sålene og demperne er helt unike!
      Digger bloggen din, forresten 🙂

    6. jeg anbefaler nike free run 3. Disse er utrolig behagelige, og merkes knapt på foten. I tillegg har de et ganske fet design!

    7. anbefaler Mizuno- skoene! jeg trener hver dag, og bruker de! er veldige brae sko!jeg ville ikke ha tatt de skoene som “best ut” bare for at de ser bra ut, hvis du skjønner. tenkt heller på hva som er best for føttene dine. hvis ikke kan det oppstå skader som du virkelig ikke vil ha!
      +et tips til, hvis du skal løpe, ikke løp på asfalt, det ødelegger føttene dine!

    8. Skal du ha joggesko bør du dra til en butikk der de har god ekspertise. om du ikke har sjekka hva slags ben stilling du har, (om du overproner, underpronerer eller om du tråkker normalt) bør du gjøre det. deretter bør du få et par joggesko som passer foten din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg