HØST/ VINTERJAKKER FRA JUNKYARD.NO

Halla! Veldig mange av dere har sendt meg brev eller meldinger om jeg har tips til steder meg bra utvalg av høst/ vinterjakker. Da ønsker jeg med glede å fortelle dere at junkyard.no har nå kommet ut med nye høst/ vinterjakker og det fortsetter å komme inn fler. De er super fete og er en veldig bra pris på disse jakkene! Jeg har bestilt meg en vinterjakke derfra, merke er RipCurl. Veldig glad i det merke. Men jeg anbefaler dere å ta en titt der nå, de har fått inn mange fete jakker! I tillegg om du er smart kjøper du en høst/ vinterjakke og en valgfri bukse så får du 20% rabatt på totalsummen!! Denne kampanjen varer kun til 30 september. Trykk her for å komme til valgfri jakke/ jeans med 20% rabatt siden. Jeg er fast kunde der og kan si med hånden på hjertet at dette er en nettbutikk hvor det er trygt å bestille varer fra 🙂


Min nye vinterjakke som er på vei! Direktelink her.

18 kommentarer

Siste innlegg