GLITTER NAIL KIT ART

Hei! Scarlett i klassen bestilte noe gøyalt for meg her om dagen. Et perlesett man påfører på neglene. På andre ser det drit bra ut. Men jeg må ærligtalt si jeg sugde så det holder på å mixe dette pent på neglene mine. Blir vel bedre etter noen forsøk. De er fra Ebay og koster kun 18kr!


– Jeg bruker shot glasset til å helle glitteret på fingeren som ligger over glasset slik at det jeg bommer på faller ned i glasset og ikke på bakken. Mye bedre å gjøre det sånn fant jeg ut, haha.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Jeg syns resultatet ble så kjedelig så jeg mixet det litt med en annen glitter neglelakk som er fra Vita. Syns resultatet ble mye bedre, og av en eller annen grunn syns jeg det minnet meg litt om indisk stil.  

26 kommentarer

Siste innlegg