OUTFIT 15.OKT.12


Skjorte Carlings Genser Carolinesin Bukse Rutstore.no Klokke Kulklokke.no

32 kommentarer
    1. DU er den mest perfekta jenta ever <3
      STILEN, håret , jenta , ansiktet! ALT
      jeg hadde gjort hvaaa som helst for å se akkurat ut som deg! forbilde mitt <3 digger deg utrolig mye!

    2. trodde gensern under skulle være innenfor den utenpå, jeg prøver hvertfall å unngå det siden man blir blikket på skolen om man kjører egen stil

    3. Du er så fantastisk pen! Skjønner ikke at det er mulig. Virkelig et godt forbilde. Vertfall når det gjelder stilen din. Digger den!

    4. Utrolig fin outfit! Du er en fantastisk fin jente, og jeg ser virkelig opp til deg. Du tør og vere deg selv, og du stikker deg ut i fra alle andre! Stå på, du kommer til å nå langt, jeg bare kjenner det på meg!

    5. herregud skjønner ikke hvordan jeg ikke har lagt merke til bloggen din før, utrolig fine antrekk og søt jente

    6. Hei. Jeg vet ikke om du leser alle kommentarene du får eller ikke, men jeg håper du tar deg tid til å lese det jeg skriver. Jeg bare lurte på om du kunne skrevet et innlegg hvor du skriver råd? Litt motivasjon til livet? Vet det høres rart ut, men jeg er en 15 år gammel jente fra Bergen som kjenner jeg er veldig lei av det meste. Kjæresten min slo opp med meg fordi jeg var for feit for han, og gikk etter en jeg trodde var bestevenninnen min. Jeg vet du ikke har noe kjennskap i dette siden du har en veldig snill kjæreste som ikke kunnet finne på å gjøre noe sånt, men alt dette har bare fått meg til å se så dumt på livet og alt i det. De fleste tenker jeg er en bitch ettersom at jeg sto opp for noe jeg mente. Jeg spurte denne jenten hva hun hadde imot meg når hun aldri hadde snakket med meg før, og hun har mange tilhengere fra gutter fordi hun er veldig “lett på tråden” hvis du skjønner. Alle syns hun er digg og deilig, så hun fikk alle imot meg, noe som var hoved grunnen til at min kjæreste slo opp med meg. Jeg er nok ikke den eneste som sliter med drama, og jeg kan tro du syns nok dette var en helt vanlig fjortis kommentar fra en av leserne dine, men du har vært min inspirasjon når det gjelder å være seg selv og gjøre det man vil og ikke bry seg om hva andre mener. Derfor tenker jeg du er rette person til å gjøre dette. Det hadde vært hyggelig om du kunne tatt deg tid til dette, og leste hva jeg skrev. På forhånd takk 🙂
      Fra en fast leser.

    7. Bergens jente: Åh…… Fikk så vondt av å lese dette, kjære deg. Jeg kan ikke si at jeg vet hvordan du har det, men jeg kan forstå hvor vondt det er. Bare hev hodet ditt og si til deg selv at du er bedre enn dem. Du var trofast og det er nøyaktig det som skal innebære i et forhold. Synes det er utrolig sterkt gjort av deg at du faktisk tørr å skrive dette til meg, det setter jeg også veldig stor pris på at du deler dette med meg. Men tenk på denne måten, det er garantert flere der ute som har opplevd det samme som deg, men taklet det mye verre. Derfor kan de se på deg som en inspirasjon. Bare fortsett å vær deg selv, ikke la dette ødelegge deg. For det er så mye mer du kan smile over og sette pris på! Noe jeg tror du gjør.

    8. hei! tenkte jeg kunne dele litt jeg å så du blir litt mer kjent med leserene dine :)) jeg er ei 15år gammel jente fra oslo som har lenge hatt problemer med depresjon og angst. jeg er også bipolar og anoretiker. jeg har lest bloggen din kjempe lenge og du er en stor inspirasjon for meg! begge foreldrene mine har alkoholproblemer og bryr seg nesten ikke om meg. for to år siden tenkte jeg at jeg ikke orket lenger og førsøkte å ta mitt eget liv. etter den gang har jeg begynt med flere typer for selvskading og pillemisbruk. alt dette har jeg opplevd på 4år og mine nærmeste venner vet ikke engang om det… jeg vet at om dem fikk vite det hadde det spredd seg og jeg ville blitt sett på som oppmerksomhetssyk og gal. nå går jeg i terapi og jeg begyner å se lyset i enden av tunellen. jeg vet det høres rart ut, men på grunn av dine sprudlende og glade innlegg, blir jeg i litt bedre humør og ser litt lysere på ting, takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg