BYTTE HEADER?

Hei dere! I dag har jeg vært på Campino med Didrik og Sondre. Spiste pommes frites med saus, åååh det er så godt! Etter det dro jeg og Didrik hjem hvor han sovnet. Da bestemte jeg meg for å dra i butikken og heller lage middag til han våkner. Da jeg kom opp så det ikke ut som om han visste at han levde, nydelingen. Lagde chicken curry, kjempe godt! Smaker mye bedre da man lager mat selv synes jeg.

Ellers har min klasse kamerat som heter Sigurd som er ganske flink i redigering osv laget en header til bloggen min. Veldig hyggelig gjort! Jeg liker den kjempe godt og synes headeren passer veldig bra inn på bloggen. Men vil gjerne høre hva dere synes? Det er jo bare deilig å få byttet litt headere oftere. Sier ikke nei takk hvis noen av dere vil lage en header til meg. Det er bare koselig synes jeg 🙂

49 kommentarer

Siste innlegg