GOOOOOOD MORGEN!

Hei dere og god morgen! Ååh, hadde det så koselig i går dere aner ikke. Kun 10 minutter etter Martine dro ringte Lien meg og lurte på om jeg ville bli med ut å kjøre med han og Carsten. Han nevnte også at han var sikker på at jeg kjedet meg, og det var jo ikke feil. Så derfor stakk jeg ut med dem og kjørte litt rundt. Kjørte hjem folk fra fester som trengte skyss og det var bare kjempe koselig. I dag skal jeg til Sverige med Thomas, Lien, Carsten og Veronica. Det skal bli enda koseligere! Hva skal dere i dag?

Jeg hadde krøller i går som dere sikkert har fått med dere. Det var ufattelig stort da jeg våknet i dag at jeg bare måtte ta bilde av det. Tror ikke jeg har hatt så stort før faktisk. Det så endelig ut som om jeg hadde skikkelig volum i håret. Skulle ønske jeg hadde mye tykkere hår.. 

I dag:

STOOOOORT!

20 kommentarer

Siste innlegg