MIRACLE

BOYAA! Jeg satt hjemme og bare surfet på nettet da Nathalie ringer meg og trygler nesten om at jeg skal bli med på Spenst. Jeg er jo ikke medlem der engang tenkte jeg først. Men så tenkte jeg at jeg burde virkelig trene og få bedre kondinasjon så hvorfor ikke? Derfor ble jeg med Nathalie på Spenst og ble medlem. Herregud trodde det aldri kom til å skje, 1 år siden jeg sa opp som medlem. Kommer ikke over hvor DEILIG det endelig var å trene igjen. Det negative er at jeg kommer til å kjenne stølheten i hele kroppen da jeg våkner opp i morgen. Det skal bli gøy! Ellers har jeg nå holdt på med særemne, jobbet skikkelig! Jeg fikk mulighet til å framsette foredraget til denne fredagen så jeg har litt mindre å tenke på til neste uke. Så jeg håper det duger, selvom jeg ikke har fått øvd så mye.

11 kommentarer

Siste innlegg