NEW IN FROM SHEINSIDE.COM

Hei dere! Hadde det kjempe koselig på bowlingen i går. Jeg var flink i starten men plutelig endte det opp med at jeg bommet hele tiden… Jeg sov kjempe lenge i dag og var veldig godt. Har nsten akkurat kommet ut av dusjen også. Gratinertepoteter ble frokosten min i dag, det passet meg helt perfekt. I dag skal jeg sette av dagen til å øve til matte eksamen som er til mandag, jeg gruer meg så mye at jeg ikke klarer å slappe av denne helgen. Jeg synes matte er så forvirrende, enten forstår du det ellers gjør du det ikke. Ellers vil jeg bare vise frem 3 nye klesplagg som jeg bestilte for en stund siden fra Sheinside. Jeg elsker warriors genseren! Men kjolen er jeg litt usikker på, synes den er litt kort så vurderer å selge den. Så hold dere oppdaterte og kanskje det kommer noe nytt på salgsbloggen min snart. Ønsker dere en riktig fin lørdag! 🙂


Link


Link


Link


//sponset 

42 kommentarer

Siste innlegg