TERMINPRØVE

Hei! I morgen har jeg terminprøve i kommunikasjon og kulturkunnskap. Ja, prøvene tar aldri slutt for meg eller hva? Heldige meg. Men herregud så deilig det skal bli å ta helg etter dette. Kvelden vil gå til forberedelser til terminprøven i morgen. Jeg gruer meg ikke enda, men gjett om det kommer i morgen. Akkurat nå sitter jeg i sengen min og spiser lion sjokolade for å være helt direkte. Jeg er i skikkelig shoppehumør nå, men jeg er ganske bestemt når det kommer til pengebruk. Jeg har en viss sum jeg aldri skal gå under. Og det er enda godt jeg har holdt meg til den summen. Hvordan er det med dere og pengebruk? 

Flere av dere har har spurt om jeg kan legge ut spotifybrukeren min så trykk her for å komme til den. Kan legge ut noen av sangene jeg er ekstra dilla på for tiden. 

6 kommentarer
    1. Jeg er flink å bruke penger når jeg har penger:) Siden jeg jobber på et hotell som er lite aktivitet i etter sommeren er det ikke jobb på meg for tiden, og da har jeg nesten ikke penger 🙁 Jeg er nok ikke verdensmester i shopping:7

    2. Lykke til 😀
      Jeg er ganske så flink med pengebruken! Har fremdeles en del igjen av lønnen jeg tjente i sommerferien, hihi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg