GIRLS NIGHT

Hei dere! I går rakk jeg ikke å blogge noe spesielt fordi jeg hadde det kjempe travelt hele dagen. Jeg måtte på butikken for å få tatt ut penger og så hjem for å dusje osv. Jeg er den personen som er tregest på å fikse seg. Jeg må ha hvertfall 2-3 timer. Fordi jeg somler og er lat rett og slett. Jeg ble hentet 17:00 for å dra videre til Anni med andre jenter hvor vi skulle kose oss med mat og mer før vi skulle ut på byen. Jeg har aldri vært ute på byen før og fikk en liten smak på det i går. Vi dro på Voodoo i Fredrikstad og jeg har aldri vært på et sted med mer kaos enn det. Festlivet ute på byen er nok ikke noe for meg fant jeg raskt ut. Det var koselig i starten, men etter hvert ble det bare helt kaos og jeg ville bare hjem. Kan kort og enkelt si at jentekvelden og bilturen til Voodoo var mye morsommere enn å være på Voodoo.


Kjolen min er fra Chiquelle!

Trykk på bilde for å komme til dagens luke: 

27 kommentarer

Siste innlegg