FLOTT SLUTT PÅ FERIEN

Hei! Dette er en så typisk slutt på en ferie at det ikke er mulig. Jeg har jo bestilt en kjole og pumps fra nelly. Jeg hentet dem på posten i dag og da jeg åpnet hadde jeg fått noe annet i stedet for kjolen jeg hadde bestilt. En genser til over 1600kr. Det er jo helt sykt!! Jeg fikk riktige pumps men helt feil klær. Jeg som hadde gledet meg ufattelig mye til den nye kjolen også… Det jeg bestilte kom på litt under 1000kr. Og så har jeg fått en genser til mye mer enn det, en litt stor feil kan man si. Men krysser fingrene for at jeg får ordnet opp i dette og får kjolen jeg bestilte meg.



En annen ting jeg er super fornøyd med. Favoritt parfymen min selges ikke lenger i Norge er forskjellige grunner og derfor fant jeg den på Ebay og bestilte den selvfølgelig i den største størrelsen de hadde og jeg er super fornøyd:

23 kommentarer

Siste innlegg