FAMILYDINNER

Hei! I går var jeg som sagt på familiemiddag hos tante og onkel. Søte Brage fetteren min og kusinen min Bertine, som jeg også er fadder til, var der. Disse to gullklumpene gjør det aldri kjedelig. Bertine har alltid et smil på lur og virkelig en sjarmerende jente. Vi spiste julemiddag, kalkun og kalkun saus. Fantastisk godt! Synes sausen var veldig god. Etter middagen ble det dessert hvor vi ble servert kaker og annet godteri. Drakk hjemmelaget Cappoccino for første gang og jeg likte det faktisk! Jeg som hater kaffe over all mulig drikke, overraskende godt. I natt tok det lang tid før jeg klarte å sovne. Den dårlige døgnrytmen min hadde kommet tilbake. Jeg og Didrik så flere filmer på tven for å bli trøtte, endte opp med at vi hørte på fugler utenfor vinduet mitt. Jeg pleier alltid å se for meg at fuglene ler når de snakker, noe som er ufattelig gøy synes jeg. Så der lå vi og lo så det holdt. Sovnet til slutt og nå er det deilig å allerede være ferdig på skolen for i dag. 09:15, kunne gjerne sluttet så tidlig flere ganger i uken! Det blir på en måte en ekstra fridag, men også en dag for å rette på døgnrytmen igjen. Mandag, jeg elsker deg.

Outfiten min akkurat nå:


Treningstightsen er fra XXL & genseren er fra Nelly.

26 kommentarer

Siste innlegg