YOU ARE THE BEST

Hei! Nå har jeg tenkt til å anbefale dere et produkt, noe jeg sjeldent gjør, så merk mine ord. Dette er et produkt som virkelig anbefales. I går prøvde jeg ut Shai barberhøvelen som er verdens første barberhøvel med 6 blader. Jeg er alltid skeptisk når det kommer til nye produkter, men jeg ville gjerne teste ut denne. Den ga en veldig effektiv barbering og ikke minst super glatt hud, jeg ble så gira etter jeg hadde barbert meg. Det er helt sant. Ettersom det er en barberhøvel med hele 6 blader er den selvfølgelig stor, men derfor er det kjempe bra at den har et bøyelig barberhode som gjør det lett å komme til overalt, en myk og fleksibel barbering. Noe jeg synes var kjempe gøy og som jeg digget, var at den kan henges i dusjen. Og til dere som er veldig forsiktig med hudpleie produkter osv inneholder denne hudpleie m/ Vitamin E, Aloe Vera og Lavendel. For meg spiller det egentlig ikke så mye rolle, men dette ga faktisk en ufattelig glatt hud. Jeg har aldri hatt så glatt og skinnende hud før. Denne barberhøvelen synes jeg er kjempe søt og den har et håndtak med mykt grep, så det likte jeg svært godt 

Prøv Shai høvelen helt gratis HER (hverken porto eller ekspedisjon tilkommer) Noe av det beste med dette er at prøver du denne Shai høvelen er du automatisk med i trekningen av en superflott goodiebag med masse fint i, noe jeg tviler sterkt på at dere ikke har lyst på. 

Nå kan du prøve Shai høvelen gratis og du er automatisk med i trekningen av denne fantastiske goodie bagen, den inneholder en splitter ny iPad Mini, Deborah Lippman neglelakk i valgfri farge, Joico reisesett, hele sesong av Girls på DVD og ett helt års forbruk av barberblader. Prøv gratis HER.

// Reklame men helt ærlige meninger

39 kommentarer

Siste innlegg