MINE SISTE MOTEKJØP PÅ SIDE2

Hei dere! Som sagt har jeg bare slappet av i hele dag, skal trene i morgen og føler jeg virkelig trenger det etter å ha vært syk. Jeg ble for ca 2 uker siden intervjuet og filmet hjemme hos meg av Side2. Det var utrolig gøy. Det som inspirerte meg der og da var de forskjellige kameratypene og all lysningen. Burde virkelig skaffe meg noe så rått utstyr selv føler jeg. Journalisten var ufattelig grei og søt dame. Det var kjempe enkelt å snakke med hun og hun var så blid. Kameracrewet var hyggelige og ikke minst gutter med humor i seg. Jeg hadde jo gruet meg hele dagen og dagen før angående dette. Fordi jeg faktisk ikke hadde gjort noe lignende før. Og at det var Side2 som skulle intervjue meg gjorde meg ikke akkurat så rolig. Men den dagen gikk utrolig fort og det er jo tegn på at jeg hadde det gøy. Jeg leser mye inne på Side2 og synes dem skriver masse interresant der. Digger de undersøkelsene som går ut på hva menn og kvinner sier og gjør mest osv. 

Side2 la ikke på noe, eller vridde om på ting jeg hadde sagt noe jeg er glad for. Man har sett på andre artikkler at dem har vridd om på ordene og alt det der. Det om Andrea Badendyck for eksempel, at hun tjente 100 000 kr i mnd når det hun sa var at bloggere som hun lett kunne tjene det. Det er jo en stor forskjell. Så jeg er veldig lettet og ikke minst fornøyd med resultatet. Artikkelen om mine siste motekjøp kan dere lese HER.

41 kommentarer

Siste innlegg