PEPSIMAX KAMPANJE I SAMARBEID MED G-SPORT

Hei! På fredag var jeg i Oslo på Pepsimax kampanjen på G-Sport sammen med andre fine bloggere. Vi var så utrolig heldige og fikk velge ut varer til en viss sum. Gikk vi over grensen måtte vi betale selv, det gjorde meg overhode ingenting. Jeg valgte ut masse fint. Valgte selvfølgelig ut flere ting til både søsteren min, kjæresten min, mamma og pappa. Så ut som alle ble glade, så det gjorde meg enda gladere. Vil bare takke så mye jeg kan for at jeg fikk lov til å være med på denne koselige kvelden. Denne kampanjen varer kun i februar hvor hver og en pepsimax flaske på 0.5L og 1.5L er verdt 100 kr hos G-Sport. Vannvittig ikke sant? Det som er poenget og så dere forstår det bedre er at dere må handle for det dobbelte. Altså den ene flasken tilsvarer 100kr som da betyr at du må handle for 200kr slik at du får 50% på absolutt alle artikler G-Sport fører. Men det kan ikke kombineres med lokale tilbud. Skal komme med noen eksempler under:

La oss si at du eventuelt har lyst på nye Nike Free Run sko til 1599 kr. Så drar du i butikken og kjøper 8 pepsimax flasker som tilsvarer 800kr. Da får du skoene for 799 kr. Eller et annet eksempel som dere kanskje forstår bedre, får du tilsammen 5 000 kr som verdikupong hos pepsimax betyr det da at du skal handle for 10 000 kr, men kun betale 5 000 kr. Jeg er ingen verdens mester i å forklare, men håper dere forstår dette. Ellers er det bare å gå inn på PepsiMax.no, registrere med mail eller facebook og så lese mer om denne kampanjen der så er det bare å sette i gang og nyte kampanjen som varer i februar. Så kjapp deg til nærmeste butikk for å kjøpe en (eller fler) pepsimax flasker. Når du har en kode på pepsimax flasken, registrerer du koden som du finner på innsiden av hver flaske, når du da har alle kodene du ønsker så er det bare å trykke på løs inn verdikupong. Etter du har gjort dette vil du da få tilsendt en kode på mobilen din som du da verifiserer, og da vil du få en verdikupong på melding. Ta med deg denne verdikupongen som du får på mobilen til en G-Sport butikk og la moroa starte!


Lene – Meg – AnetteCaroline Kristin


– Min søte pappa i bakgrunnen som jeg veldig gjerne ville ha med meg på fredag.

Produktene jeg valgte:

Sportsbh, shorts, treningsokker & treningssko.

Tskjorte & utejakke.

Tskjorte.

Tskjorte & treningsjakke.

Treningstights & treningssko.

// Reklame

51 kommentarer

Siste innlegg