WORK OUT

Hei solstråler! Hadde zumba i gymmen i dag (egentrening) sammen mange fine jenter. Nå holder vi på å lage egen dans, og utrolig nok fant vi ut alle trinnene i dag. Så nå gjelder det bare å lære seg dem så er vi klare. Etter at jeg sluttet 09:15 dro jeg hjem hvor jeg bare slappet av og ventet til Nathalie kom og hentet meg så vi dro opp på Spenst for å trene. Bena mine er så gelè nå at det jeg ikke kan annet enn å le. Det ser så dumt ut. Men kjempe deilig følelse etter å ha gjennomført mandagens treningssøkt.

Vil bare si tusen takk for alle kommentarene jeg har fått i det siste, det er så utrolig koselig. Noe av det dere skriver aner jeg ikke hva jeg skal svare på fordi det er så ubeskrivelig stort for meg. Dere hjelper meg til å få en bedre dag, dagen er ikke den samme uten dere. Kliss klass, samme det. Jeg mener det virkelig, dere er så gode og snille mot meg. Tusen takk <3

31 kommentarer

Siste innlegg