UNNSKYLD

Hei! Ser jeg rykker lenger og lenger ned på topplisten nå. Har skjønt hvorfor en god stund, bloggingen min er ikke like bra nå som jeg er i Bergen og det vil jeg unnskylde for.. Jeg har ikke med kamera ettersom søsteren min skulle til London og ville ha det med. Så her kjører jeg på med dritt iphone bilder med sugen kvalitet. Blogger ikke engang mye i løpet av en dag. Men så lenge jeg oppdaterer, er vel ikke det litt bra? Jeg vet ikke helt med dere, men jeg lover at når jeg kommer hjem skal jeg blogge mye bedre og oftere. Jeg er ikke en typisk “rosablogger”, jeg orker rett og slett ikke å fikse meg hver eneste dag for å se bra ut. Jeg gidder hvert fall ikke å bruke penger på å bare sitte på en cafè og kanskje waste masse penger der, når jeg kan lage så mye god mat hjemme. Til mye billigere pris også. Jeg har ikke klassiske vegger eller rom i huset mitt hvor jeg bare kan stelle meg opp et sted og få en drit bra bilde som de andre bloggerne får til. Jeg gidder ikke å gjøre så mye ut av det. Jeg er en lat jente, som ikke gjør så mye på fritiden sin egentlig. Det er det jeg har å blogge om. Herregud, nå innser jeg hvor rævva blogger jeg egentlig er. 

91 kommentarer
    1. Du er fortsatt bedre enn mange rosabloggere – Fordi du er annerledes, og derfor er bloggen din interessant og lese! 🙂 Keep going, du trenger ikke å endre noe 😉

    2. Bloggen din er den eneste bloggen jeg leser fast.. liker egentlig ikke blogger, men jeg elsker din! Så ikke si sånt, jeg syns du er en kjempebra blogger! 🙂

    3. Jeg er også enig med Emma, leser rosabloggere for unnerholdning, men bloggen din får jeg inspirasjon av, og jeg er også en typisk lat jente som ikke gidder å stå og bruke dritlang tid på å sminke meg hverdag og ta masse bilder på hvor pen jeg er ved det fine veggrommet mitt. Jeg er en lat jente som heller ikke gjør så mye på fritiden min.

    4. En av de tingene jeg liker best ved bloggen din er at du ikke er en typisk rosablogger! Du er kjempe flink, stå på 🙂

    5. Det er akkurat fordi du IKKE er en rosablogger at jeg leser bloggen din! Du skriver om ting som gir mening, ting som faktisk gir mening og ikke bare om sminke, klær, solarium, fester og røyking som de fleste rosabloggere gjør. Elsker bloggen din, stå på 🙂 keep on inspiring

    6. synes du er mye bedre en de rosabloggerne! stå på madde! du er min favoritt blogg! skjønner deg helt og fullstendig! digger bloggen din! 🙂

    7. det er jo DIN blogg som faktisk er en inspirasjonskilde, ikke de rosabloggene. Innlegg er innlegg, og for min del vil jeg heller se masse bilder av deg som ikke har ordnet deg enn jeg vil se puppene til tcmn.

    8. Det er grunnen til at du er 100000x bedre enn rosabloggerne. På denne bloggen får vi se den ekte deg, den ekte Madde. På rosabloggerne får vi se de bak hvem vet hvor mange lag foundation og sminke. Jeg elsker elsker elsker bloggen din, alle blogger har vell sine nedturer noen ganger men det betyr IKKE at du er en rævva blogger. Du er en fantastisk blogger Madde og du er min aller største rollemodell ever!

    9. Bloggen din er unik! Drit i om du ikke er som de andre på topplisten, for du har lesere som ser opp til akkurat DEG og måten DU er på, som har deg som forbilde og bruker heller tiden sin på å lese på din blogg istede for å lese om andre toppbloggere. Lesere kan ikke hele tiden forvente at du skal ha bloggen som 1. prioritering hele tiden heller, så keep up the good work 🙂

    10. Syns du blogger bra jeg! Og du trenger ikke være som de andre bloggerene for grunnen til at jeg leser bloggen din er fordi du skiller deg ut og har en fantastisk kul stil. Du er min insprasjon! 🙂

    11. Jeg synes det er utrolig bra gjort av deg og i det minste blogge når du er på ferie, så jeg synes du er kjempe flink!:D de som ikke forstår det selv har bare ikke vært igjennom det.

    12. Din blogg, Madeleine, er den ENESTE bloggen som er verdt å lese. Det er nettopp fordi du IKKE er en “rosablogger” at så mange leser bloggen din. Du er en vanlig jente, som mange kan kjenne seg igjen i!

    13. Kjære Madeleine. JEG ELSKER DEG OG BLOGGEN DIN, OG JEG LESER DEN HVER DAG. HVIS DU IKKE HAR NYE INNLEGG SÅ LESER JEG BARE DE JEG HAR LEST FØR FORDI DU ER SÅ JÆVLIG FLINK TIL Å BLOGGE. DU ANER IKKE. DU ER DEN BESTE BLOGGEREN OG DU ER PENEST AV DEM ALLE. DU FORTJENER EGENTLIG 1.PLASS SPØR DU MEG, MEN TCMN OG RESTEN AV BARBIE-GJENGEN ( ikke Erica og Aurora… heller ikke mamma til michelle… eller annais… eller betina… ) TAR OPP PLASSEN. JEG SYNS DU ER MYYYE BEDRE TIL Å BLOGGE ENN DET TCMN ER. DU BLOGGER IKKE OM SILIKON, ELLER HVOR MANGE KG SMINKE DU HAR I SMINKEMAPPA. DU BLOGGER HELLER IKKE OM AT “DU SKAL TIL OSLO FOR Å LEGGE INN 6 KG SILIKON I PUPPENE, OG DU SKAL TA RESTYLANE I LEPPA”.
      DU BLOGGER OM DIN HVERDAG, HAR DE KULESTE KONKURRANSENE JEG NOEN GANG HAR SETT, HAR VERDENS KULESTE STIL! ( jeg prøver å kle meg mest mulig som deg, men er litt vanskelig å finne klær som dine siden jeg verken har Carlings eller noen andre “kulklær-butikker” ). skal jeg ha slike klær må jeg enten kjøre en time eller kjøpe på nettet (det får jeg som regel ikke lov til. )
      du er mitt største forbilde. Bare fortsett å blogge slik som du gjør, for jeg liker det som det er! Du trenger ikke endre på noe! <3

    14. bare sånn at du vet det er du stilikonet mitt, og jeg ser veldig opp til deg!! digger ALT ved deg! øya, bryna, kroppen, stilen, personligheten, måten du er… ja.. ALT!

    15. Madde vet du va! Du er forbildet mitt og gir meg utrolig mye inspirasjon! Elsker å lese bloggen din å din er den eneste bloggen jeg leser også, grunnet at du er helt annerledes enn de andre bloggerne, de andre er helt like; viser fram sine “perfekte liv” å perfekte hus, alle produktene å sminken sin, glamorøse klær og liksom har alt de trenger. Men du er deg selv og gjør ikke noe for å virke perfekt, stilen din er rå og tøff! Etter min mening er du den beste bloggeren!

    16. Leser bloggen din hver dag uansett om du har “crappy” bilder eller ikke, du er annerledes fra de andre bloggerne, og du har utrolig kul stil! Og uansett om du steller deg eller ikke, så ser du DRITPEN ut.

    17. Ikke føl at du ikke er bra nok! Du er en stor inspirasjon og viser til det virkelige livet, ikke bare det som er best ved det!
      Leser bloggen din hver dag og blir ikke skuffet om du ikke har kommet med et nytt innlegg. Det viser bare at du har et liv utenfor bloggen!!
      Du er best så stå på!! 😀

    18. Alle blogger har sine perioder. Og din beste var helt klart sommeren. Du er et sommermenneske. Du elsker beachstilen, den er om sommeren. Så hvis dette er “den dårlige” bloggingen din så er ikke det ille i det hele tatt. Er mange andre bloggere som er verre. Og som skriver om det samme hver dag, 7 ganger i uka. Du er bedre en det! Du varierer. Det er det jeg digger med bloggen din. Ikke antall bilder i forskjellig vinkler av deg selv med duckface, lettkledd og helst med en qoute. Du er en HELT annen person og VI DIGGER DET! Madelein til toppen! Sorry for eventuelle skrivefeil, bruker mobil. #1 Fan

    19. Det er fint å kunne lese en blogg som ikke oppfordrer til å bruke flere tusen kroner på utseende sitt. En blogg med en vanlig jente med stort smil og god humor.
      Bloggen din er en av de få verdt å lese, og den eneste jeg leser.

    20. Jeg synes du er en super blogger og du fortjener høyere plass på topplista. Jeg skjønner kanskje hvorfor du går litt nedover nå, jeg skjønner også at du ikke har tid til bloggen hele tiden. Du er utrolig inspirerende og jeg elsker stilen din! Hvis du vil få litt flere lesere igjen tror jeg du burde da litt flere bilder med ordentlig kamera, du har hatt kjempemange lesere utrolig lenge, og det sier jo mye om at du er veldig flink som blogger og at folk liker bloggen din. I det siste har innleggene dine vert litt like kanskje og bildene litt uklare. Du vil lett komme deg opp igjen, hvis det er noen inspirasjon for deg. Vi elsker bloggen din Madeleine, du er flink! Du vil kanskje komme deg litt opp om du legger ut outfits, skjønner at det er litt mye stress å fikse seg hele tiden, men jeg tror stilen din er mye av grunnen til at du ligger såpass høyt oppe på topplista. Ikke mist motet, du er super! Du er veldig inspirerende, stå på videre! Vet du kan!

    21. jeg kommer alltid til og lese bloggen din uansett om du er på topplisten eller ikke<3 du er en jente som jeg setter stor pris på og når jeg leser bloggen din ser på bildene dine så blir jeg super glad! du er ei jente som har inspirert meg veldigt! du er kansje ikke en av de typiske rosa bloggerene, men du er mye bedre og ei jente som fortjener mer enn dem.
      Du er helt utrolig og jeg er kjempe glad for at du blogger og skrive om hvordan du virkeligt har det, ikke som de andre som oppfører seg som at de er perfekte!
      Takk for du er den du,
      og jeg digger deg og bloggen<3
      Fra din største fan<3

    22. Alle har egne perioder hvor de plutselig ikke har tid eller mulighet til å blogge like bra som før – slik som andrea akkurat nå, jeg syns det er rart at hun faktisk fortsatt er så høyt på topplisten som bare blogger en gang i blant – men det tror jeg er fordi det er altformange sånne wannabe rosabloggere. det er alt for mange som går på denne trenden hvor alt handler om sminke, klær fra bikbok, nelly, gina osv. mens du er den eneste på blogglisten som har den stilen du har, derfor tror jeg at når du da ikke blogger så mye så er det mange som da ikke går innom, SELV om de liker deg. Du er absolutt ikke som noen annen blogger på topplisten. Dine ambisjoner er ikke å få større pupper, fyldige lepper, blondest hår, brunest hud, peneste klær, fint “sykehus” rom. Du er veldig jordnær og holder deg til den du er, noe du passer veldig godt til. Jeg har ikke lik stil som deg i det hele tatt (eller noen av de andre bloggerne forsåvidt), men du er en av de jeg liker best nettopp fordi du leser ikke det samme på din blogg som på andre. Ikke bry deg om du engang detter ned på listen, du klarer nok fort å klatre opp igjen når du er hjemme og har bedre tid, du har ferie og du bør utnytte det til det fulleste!! 🙂 håper du koser deg i bergen!

    23. Bloggen din er best uansett! Liker at du ikke er som alle andre bloggere på topplisten, de fleste er jo rosabloggere.. Du har en perfekt stil, som jeg vet mange misunner, du har et perfekt utseende, mange misunner det også. Synes du kunne vært mye lenger opp på topplisten en det du allerede er, for det fortjener du virkelig veldig mye! 🙂

    24. Du er fantastisk! Mye bedre enn andre “rosabloggere”. Elsker bloggen din, du er ei nydelig og jordnær jente med en kjempe god blogg 😀 Ikke gi opp, du er super

    25. What?! Jeg leser ca fem blogger, og du eier førsteplassen Madde! Jeg digger deg, du er ikke en dårlig blogger 🙂 Du kjører jo på med de beste konkurransene også!

    26. serriøst? leser bloggen din hver dag uansett . det jeg liker så godt med deg er at du ikke er som alle andre, ( positivt) digger bloggen din, du er fantastisk , du fortjener å være lengre oppe på lista! stå på 🙂

    27. Madde, du er mitt største forbilde, jeg lever opp til deg og hvordan du er, du er flott på såååå mange måter!!
      Morsom
      Artig
      Dristig
      Den perfekte
      Elegant
      Du har perfekte øyer, bryn, munn, smil, kropp, klær, hår.
      Du trenger ikke å blogge, verden vet at du er der, du har bevis på at DU ER gladjenta fra Moss! Du, bloggen din er ikke verdt noe, men det er du og ikke mist verdiene dine, du er ikke elendig blogger, du er et menneske

    28. Synes du er kjempekul, jeg! Aldri vært fan av rosabloggere, og når jeg endelig fant en blogger som IKKE er rosablogger ble jeg skikkelig glad!
      Endelig fant jeg ei blogger som har samme stil som meg! Fortsett med å blogge, du 🙂 Du gjør en kjempebra jobb 🙂

    29. Du trenger ikke å tenke sånn! Du er perfekt, og det finnes bare en av deg. Ingen kan være lik deg, og du trenger ikke å være lik noen! Du er unik, du er alt for de som leser bloggen din! Elsker bloggen din Madelene, og jeg er veldig glad i deg, uansett om jeg ikke kjenner deg!

    30. så lenge du ikke slutter å blogge helt så er det greit for min del <3 Du har faktisk den eneste bloggen jeg leser, og det er ganske bra 🙂 Du er virkelig forbildet mitt og uansett om du ikke blogger like mye så kommer du fortsatt til å være den beste bloggeren <3

    31. Du er mye bedre enn alle rosabloggere. Du er deg selv, og det er bra 😀 Du trenger ikke en hvit vegg bak deg for å se bra ut 😀 Keep up the good work!

    32. Det der er helt feil av deg å si. Din blogg er norges beste i følge meg, du er ikke så mainstream. Du oppdaterer oftere enn hva de fleste gjør, bloggen din er mye kulere enn andres, jeg har lest bloggen din nesten helt siden du begynte, du er totalt den beste. Rosabloggere har vi nok av, men det finnes kun en Maddepaddee. Jeg er innom bloggen din hver dag og en dag fikk jeg ikke sove fordi jeg ikke hadde vert inne på den, følte at det var noe jeg måtte lese. Og stilen din er råfin, jeg misunner deg til tusen og du er nok en av de peneste jeg vet om. Smilet ditt gjør meg kjempe glad, jeg elsker det! Du er superfresh hver dag, uansett hva du går i! Du har masse kulere motiv å ta bilde i, du gjør blogging til en lek og det er skikkelig kjekt å lese! Jeg forguder deg, du er totalt forbildet mitt. Du har kjempe fine klær, det svir i lommeboka hver gang jeg ser hva du har på deg! Har lyst på alt i garderoben din, men jeg kunne ikke passa så godt i klærne som du går i, det er kun du som gjør! Du og kjæresten din er norges søteste kjærestepar, dere er det totalt! Og du skal få gjøre andre ting enn å blogge hele tiden, og jeg skjønner ikke at du synker på topplista. Skulle ønske jeg bare kunne skape en magisk drikk som gjorde sånn at bloggen din var på 1 plass for alltid! Du gjør hverdagen min mye bedre faktisk, fordi når jeg har dårlige dager ser jeg på bilder av deg som smiler, fordi du er så skjønn og positiv hele tiden så blir alt bedre! Kjæresten din er verdens heldigste som får ha deg, og du fortjener alt godt her i verden! Jeg og kjæresten min er skikkelig fan av deg, siden du er den kuleste og beste og mest normale bloggen jeg leser. Leser egentlig ingen andre enn din 😛 Men håper du koser deg masse i Bergen, det vil jeg at du skal! Ikke tenk på bloggen på en stund, ta livet med ro og lev det! Håper du får en kjempe fin dag videre! -Marie

    33. Din blogg er mye bedre enn de andre rosabloggerne sine!! Du er deg selv, og gjør ting på din måte istedet for å følge strømmen! DET ER DET VI LIKER 😀 Noen bilder er bedre enn ingen bilder! stå på videre! elsker bloggen din <3

    34. Tror ikke det er fordi du er i Bergen at du havner lenger ned på topplisten. Tror kanskje det er fordi du blir mer og mer mainstream. Jeg fant bloggen din via facebook, på gruppen “Norges fineste stil”, synes du hadde så bra stil.. Spesiell, men dritkul. Men nå føler jeg du blir mer lik de andre toppbloggerne. Men som du har sagt selv, så har du bedre motivasjon og får mer insprasjon om sommeren. Så jeg håper på det, for jeg digget stilen din sånn den var før.

    35. Okei, maa bare kommentere at du er absolutt ikke en räva blogger. Du er myyyye bedre enn de andre “rosabloggerne”, de oppdaterer aldri. Og du oppdaterer selv om du er paa ferie! Og du tar fine out-fitbilder ute, det er mye bedre enn aa ta bilde med en hvit vegg i bakgrunn.. Du er en kjempe bra blogger! Den beste jeg vet om 🙂

    36. Liker bloggen din kjempe godt, bra at ikke alle er en typisk rosablogg, du gir meg litt variasjon i blogglesingen min hihi 🙂

    37. Det er det jeg liker med bloggen din! Du trenger ikke veggene, bildene, eller alla cafèbesøkene for at folk skal ville lese bloggen din! Stå på Madeleine, synes du er original og ekte jeg 🙂

    38. En av grunnene til at jeg leser nettopp din blogg er fordi du ikke er “rosablogger” 🙂 Jeg liker å kunne lese en blogg om en normal jente som lever et normalt liv, og som ikke har for mye fokus på penger.

    39. – DU ER IKKE EN RÆVVA BLOGGER
      Tiltross for at dette kanskje sier noe om mine egne fritidsproblemer, så har jeg vært fast leser av bloggen din siden sommeren i fjor, dagens lille must å sjekke bloggen din! Du er en fantastisk flink blogger, når du først skriver om litt mer “dype saker” så er det skikkelig interessant å lese, vanskelig å rive seg vekk av og til, hehe.. Du er også en av de ytterst få bloggerne som jeg oppfatter som ærlig og oppriktig, og som ikke bare er opptatt av å tjene penger og få sponset alt mulig.. Og for ikke å glemme det helt bort, så digger jeg så absolutt stilen din, og det nydelige håret ditt! Dette må du nå vite Madeleine, du er en stikk motsatt av en rævva blogger 😉

    40. Du er da INGEN drita blogger. Du er så mye bedre enn det. Du er noe HELT unikt og det er gøy! Du har en kul men likevell dritfin stil, du er pen og ikke glem – du er GLADjenta fra Moss! Di er den beste bloggeren jeg vet om!!!!

    41. Du er den beste bloggeren uansett, du prøver ikke å være noe bedre enn det du er og det er det jeg liker så godt ved deg! 🙂

    42. Det er nettop derfor jeg liker å lese bloggen din! Dette er den eneste bloggen jeg leser, ettersom du er mye mer lik meg en alle andre på topplista. Ikke bli en typisk “rosablogger”, bare vær deg selv. Vi liker bloggen din akkurat som den er! 😀

    43. Jeg synes du blogger dritbra uansett! Man trenger ikke være rosablogger med perfekte bilder hver dag for å bli en toppblogger. Du er en perfekt blogger i min mening, som fortjener å ligge på topplista!

    44. Du er helt perfekt! Kunne ikke bedt om noe bedre <3 Det er det at du ikke er den typiske rosabloggeren som gjør deg helt fantastisk og unik, søta <3

    45. DU ER IKKE EN DÅRLIG BLOGGER! Du er nok den eneste med fet stil og sunn fornuft! Du er rå, uansett! Og en blogger må få lov å slappe av ferier også 🙂

    46. Du er en drit bra blogger som faktisk tørr å skille seg ut fra de andre jålete og selvopptatte bloggerne! Du er helt perfekt og det er bare å stå på! 😀

    47. Jeg bare digger bloggen din! Men jeg lurte på en ting… hvor høy er du? Elsker stilen din, og vil ikke ha genserene lenger ned enn det du har det! 🙂

    48. Dette er favorittbloggen min – eller faktisk, dette er den eneste bloggen jeg leser FAST 🙂 Så nei, du er ikke en “rævva” blogger! Digger deg!

    49. Det er dette som er kult med deg, Madde! At du ikke er som alle andre “rosabloggere”. Ikke tro noe slikt om deg, du er fantastisk og jeg leser bloggen hveer eneste dag. Stå på 🙂

    50. Vet du hva som er hemmeligheten bak suksess ? – det er ikke nødvendigvis de som skriver mest eller har bilder med best kvalitet. Alt handler om PASSION! Lidenskap for det du holder på med, at man er genuint intressert 🙂 Du er ærlig, dyktig, leverer kvalitet og ikke minst tørr å være deg selv og vise hva du står for! Du tørr å skille deg ut ved å ikke være en typisk “rosablogger”, og det er bra gjort! Ikke tvil på deg selv! Mange av de personene som har kommet lengst her i verden har turt å gått egne veier og ikke gitt opp selv om resultatene(i ditt tilfelle antall lesere) svinger litt opp og ned! Tenk variasjon, vær kreativ og tenk at det bare er supermorro å blogge, Maddepadde!! 🙂
      Ps: Marit Bjørgen har heller ikke vunnet alle rennene de siste sesongene. Men hun har kommet tilbake. Det vet jeg at du også gjør!
      Heidå!
      Nenzeter

    51. dette her er bare tull!!!! du er et stooort forbilde! for mange!! og jeg er en stor en! jeg elsker bloggen din og utseende og væremåten din og aaaalt det andre! du er helt fantastisk og når du sier at du er en rævva blogger blir jeg nesten leimeg! DU ER EN FANTASTISK BLOGGER!! du fortjener 1.plassen på blogg.no!!
      du trenger ikke og være en ”rosablogger” for og være på toppen, for du er på toppen i mine øyne! du er bare best og gir meg inspirasjon til myyye. du må fortsette det gode arbeide du gør! og en tur til bergen kan ikke stoppe deg, heller ikke fordi du ike har kmaeraet ditt der. du er den beste bloggeren jeg har sett og vis du sier at du har en rævva blogg en gang til frøken! da.. da skal jeg si deg e ting! DU KOMMER TIL OG ANGRE!!! DU ER ET STOOORT FORBILDE OG EN STOOOR ROLLEMODELL FOR MANGE! bare fortsett med det godegodegooode arbeidet du holder på med! pleas!
      du er rett og slett bare best, madde!
      STÅ PÅ!!
      -Stor klem, rigmor

    52. Det er derfor jeg elsker deg madde, du er unik!
      Stå på, du er min favoritt!
      – kleeem, regine

    53. Du er ikke dårlig blogger! Syntes du har en av de kuleste bloggene jeg. Er kult at du bare er deg selv og at du ikke gjør så mye ut av deg som de andre “rosa bloggen” gjør. Du blogger om deg og din hverdag, hva mer kan vi forvente. Digger stilen din, smilet ditt og alt! Leser bloggen din uansett hvordan eller hva du blogger om 😀

    54. Jeg må bare si at du er mye bedre enn de andre! Det med at du ikke er en typisk rosablogger gjør bloggen din bare mer spesiell! Ikke mist håpet, elsker bloggen din❤ du er bare råfin og jeg elsker stilen din !! Digger deg for den du er!! Det finnes mange rosabloggere men det finnes bare en kul maddepaddee blogg! Ikke mist motet. Jeg heier på deg

    55. neinei jeg elsker bloggen din! men om du kunne hatt litt fler bilder når du er i bergen f.eks? for jeg ser du legger ut bildene på twitter først, også på bloggen etterpå og det er litt kjipt .. men du har en herlig blogg og er en vakker jente!

    56. Du er absolutt ikke en dårlig blogger!!!!
      Jeg syntes du er mye flinkere en “tcmn.blogg.no” du blogger vær dag har konkurranser, du er UNIK i forhold til mange andre! Du er mitt største forbilde, av alle andre andre her!!! Du er TOPP og ingen kan slå det!!! Jeg bryr meg ikke hvor langt ned du går på topplista, de som ikke leser bloggen din har godt glipp av mye! Jeg vill være din leser for aldtid <3 fortsett med det du driver med <3

    57. Det gjør ingen ting at du ikke er en typisk “rosablogger, du der den du der og du er annerledes. Det er det som gjør bloggen din interresant, at du tørr å skille deg ut. Jeg elsker bloggen din og stå på videre! Du inspirerer meg såå mye!

    58. Hei Madeleine!
      For det første; du er ikke en elendig blogger, og for det andre; jeg tror du er en super jente! Ikke vondt ment, men hvis du leser de siste innleggene til norges to toppbloggere, så er nok innholdet der mindre nevneverdig enn at du har det chill i Bergen. (refererer til plastiske operasjoner) Ikke noe vondt om dem men for jeg mener folk får gjøre som de vill med utseende sitt, men u get my point, håper jeg. Du er faktsik gankse normal og du skal ikke etterstebe å være noe du ikke er, for du er deg selv 100% og det er helt fantastisk bra nok! 😉

    59. Madde ~ du er faktisk en heilt fantastisk blogger! einaste bloggane eg lese KVAR dag er din og Kristin Gjelsvik sin – rett og slett fordi eg syns dei er best! er ikkje alltid eg har tida på dagen, og at det blir seinare på kvelden; men eg SKAL innom deres blogg!
      eg lika at du ikkje er sånn “typisk blogger” som blogga om kafebesøk ca anna kvar dag og sånn – eg digga bloggen din sånn som den er! du virka som en heilt fantastisk person, og eg lika veldig godt å følge med på ka du gjer! ..sjøl om du kanskje ikkje gjer noke spesielt kvar dag – er jo ingen normale ungdoma som gjer noke spesielt kvar dag? du er jo bare en vanlig ungdom! stå på, Madde ~ du er fantastisk!

    60. Du skulle bare vist hvor mye du betyr for meg og mange andre! Jeg elsker virekelig, elsker bloggen din, stilen din og deg! Du er et forbildet for meg… uten deg vet jeg faktisk ikke hva jeg skulle gjort og det mener jeg! Jeg har min egen stil, ikke som alle andre sin( litt lik din egentlig).. Jeg får blikk, kommentarer og masse dritt… Så tenker jeg på deg, du klarer deg fint, da burde jeg det også! Selvom du er eldre og sånt, men care?! Folk kan komme med kommentarer som ” hva faen har du på deg?” ” hva slags bukse er det a?” og masse annet dritt… enten gir jeg langt faen i det og tenker heller: jeg har iallefall mot til å ha min egen stil.. jeg kan også bli kjempe sint/sur, klikke helt! eller så sier jeg: sette bloggen til maddepaddee? Se der så ser du at det er flere enn meg som ikke har den samme stilen som deg!
      Og det betyr så mye, kunne se hver dag bildene du har lagt ut, og tenke på hvor herlig stil du har! Endelig noen som har noe annet enn de ” A4 stilene”
      klem<3

    61. Kjære søte, snille, kule, herlige, pene Madeleine. Du er den beste bloggern jeg vet, du skrive utrolig bra og alt er forståelig. Jeg er veldig glad for at du ikke er en rosablogger for det kler ikke deg. Jeg er også glad for at du ikke har tatt masse silikon eller Restylane eller sånne ting, fordi man blir ikke et godt forbilde for andre som er mindre enn seg selv. Men du er et perfekt forbilde syns jeg. Du har en ufattelig kul stil (LOVE IT!), perfekt hår og kroppen din er kjempe fin! Du er mitt idol, skulle ønske jeg kunne få møtt deg. Jeg er din aller største fan! Du aner ikke hvor mye du betyr for meg, det føles ut som om jeg kjenner deg, men det gjør jeg ikke dessverre. Du er en person som det bare stråler glede av, hver gang jeg ser et bildet av deg begyner jeg å smile. Hvis du spørr meg så burde du vært på 1.plass, fordi du er en episk blogger og person! Du har veldig fine bilder, selv om det er med iphone. Og du er på ferie i Bergen, folk kan ikke forvente da at du er 100% oppdatert på bloggen. Det mener i hvert fall jeg da. Du må jo få lov til å ha noen pauser.
      Klem fra Amalie (12) <3 🙂

    62. Slutt å tenkt så mye over det.. Har ikke lest bloggen din i det siste, fordi jeg sluttet å lese den siden jeg synes det ble kjedelig. Følte at du blogget fordi du måtte og ikke fordi at du ville. Kan selvfølgelig hende at du har forbedret deg nå, men husk å ikke bare blogg for leserne, blogg for deg også. Det er utrolig kjedelig å lese blogginnlegg som bare blir postet fordi bloggere føler at de må, men ta å gjør som kristineam. Heller blogg færre BRA innlegg enn mange dårlige…..

    63. Jeg leser bloggen din, og følger deg på twitter og instagram nettopp fordi du virker som en mer kul, jordnær og ekte jente enn rosabloggerne! Det du forteller om på bloggen er så utrolig mye mer relevant og interessant for oss “vanlige” jenter:) Du gjør en bra innsats, jeg kjenner at jeg ser litt opp til deg!

    64. Jeg digger bloggen din! Du er den eneste bloggen jeg orker å lese og det er nettop fordi du ikke er en rosa blogger!! Du virker utrolig jordnær og snill, og jeg digger stilen din! Fortsett å blogge sånn som du allerede gjør 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg