TULL OG TØYS

Hei dere! Dere er utrolig søte mot meg, tusen takk for alle kommentarene på forrige innlegg <3 Det gir meg så mye blogglyst. Gleder meg til å komme hjem og blogge skikkelig nå kjenner jeg. Jeg har nettopp dusjet, prøvde å ta noen bra bilder men en iphone 4 og en jente som ser ut som en bestemor etter en dusj er ikke den perfekte match. Derfor tenkte jeg å dele et annet delikat bilde av meg som viser sånn ca hva slags bilder jeg sånn egentlig driver å tar av meg selv. Noen som klarer å gjette hvilken tyggis jeg har i munn? :):):):)


En ting som gjorde meg jævlig glad i stad var at pappa har bestilt reise til Kreta!!! Blir pappa, mamma, meg og søsteren min. Herregud jeg gleder meg såååå mye. Jeg har aldri vært i Kreta før. Endelig får vi prøvd ut noe nytt, var virkelig på tide. Noe som gjorde meg enda gladere var at som alle fedre (de aller fleste) så er de aldri flinke til å si søte ting. Jeg ble skikkelig glad når pappa skrev “jenta våres”. Kan ikke huske at han har sagt noe sånt før. Det var så søtt synes jeg. 

20 kommentarer

Siste innlegg