DAGENS OUTFIT 25.FEB.13

Hei dere! Akkurat fått vite at jeg har foredrag i morgen, nr 2 ut, noe som gjør meg ganske nervøs og jeg har ikke øvd noe enda så dette er jo helt perfekt. Pokker altså, dette ødela faktisk hele dagen min. Verste jeg vet er fremføringer. Jeg har så ufattelig uflaks om dagen. Noen som vil bytte liv en liten periode? Dere synes jeg sikkert overdriver så forferdelig mye nå men fremføringer er noe jeg er kjempe redd for. Klarer ikke å styre den redselen, skulle ønske jeg var en av dem som bare synes det er gøy og ikke stresser. Hvordan er det med dere?


Genser Junkyard Bukse Nelly Sko Vans Solbriller RayBan

46 kommentarer
    1. Skjønner det godt. Da jeg gikk på vgs var fremføringer pain – så ille en gang at jeg gruet meg så mye at jeg pådro meg et skikkelig hodepineannfall under fremføringen og begynte å gråte. Haha, aaaw, good times 😛

    2. På ungdomsskolen sneik jeg meg unna alle fremføringer. Det var en stor skrekk, jeg turte rett og slett ikke. Du er ikke alene!
      elsker outfiten din i dag! 🙂

    3. Ah, føler med deg! Har skikkelig skrekken for å stå foran klassa jeg også, rett og slett helt jævlig…… Står aldri rolig og stemmen blir helt skjelven!

    4. før så ble jeg en gang så nervøs at jeg begynte å gråte, men nå er jeg blitt litt mer utadvendt, og det går ganske bra å ha det :- )

    5. Utrolig stilig outfit! Digger skoene!
      Jeg er også alltid supernervøs før jeg skal ha fremføring på skolen, det er noe nervepirrende som tar over kroppen min og dytter meg ned slik at jeg føler meg dårlig! Men jeg har funnet ut at det er lurt å legge seg ned kvelden før, puste rolig og først tenke på noe helt annet, noe man feks. gleder seg til. Så ser jeg for meg hele presentasjonen inni hodet, hvordan alt ser ut, omgivelser alt! Så går man igjennom hele situasjonen i hodet. Og når man gjør det inni hodet går det kjempebra, man må forestille seg at man er trygg og at det går bra. Så gjelder det å puste rolig.
      Dette høres utrolig rart ut, I know, men trust me, syken har utrolig masse og si. Idrettsuttdøvere feks. hos dem er det ofte syken som spiller inn på om de får pallplass eller ikke, de har ansatt mange sykologer og bruker blant annet denne metoden her. Det gjelder å gå igjennom alt helt 100% og man må se for seg alt mens man lukker øynene og det man ser for seg skal gå veldig bra!
      Lykke til Madeleine! Jeg vet du kan klare det! stol på deg selv!

    6. er nøyaktig like ille som deg når det kommer til fremføringer!! hater det, og uansett om jeg kan det eller ikke ender jeg ofte opp med å se ned i arket. har på fredag jeg

    7. Hvilken størrelse har du i genseren?:) har lyst å kjøpe selv men er litt usikker på hvordan den er i størrelsen!

    8. Sykt kul outfit!
      Du er ikke alene. Gruer meg skikkelig, blir skjelven og blir sykt kvalm, ugh jeg hater det..

    9. Jeg skjønner deg så utrolig godt! På vgs hadde jeg skikkelig nerver, men siden jeg gikk media var fremføringer noe vi hadde omtrent hver uke, så jeg begynte å gi litt faen. Tenkte at de i klassen vet godt hvem jeg er, og går det dårlig, så gjør det det, og går det bra, så gjør det det. Prøv å slipp deg løs, så går det nok veldig bra! 😀 Masse lykke til!

    10. Nei fyfaen det er det verste som fins.. serriøst. Blir stressa og skjelven bare av å tenke på det jo.. blæhh. Liker bedre PRØVER enn fremføringer, omg.
      Føler med deg , heh

    11. Husker jeg hatet dette når jeg gikk på vgs. Det er faktisk bare å høre med læreren din om det er mulig å kun ha det for han/hun. Kjenner fler som gjorde dette, slik at det ikke gikk ut over karakteren. Lykke til!

    12. Hi! Completely irrelevant comment here(sorry!)-just wanted to write and pay some greeting of the sort. In basis, I stumbled upon your blog a few days ago and have absolutely fallen in love with it; can’t help but to drop in each day and see what you’ve posted. I’m from the United States, so naturally, I must translate your writing-and, sadly enough, bits and pieces of what you blog appear to me a jumbled mess/get lost in translation. However, your writing is definitely worth the read and effort; thus, I shall prevail! That said, I should more than likely stop rambling now and conclude my little monologue-all in all, your blog is great and I’ve most assuredly become a fan! 🙂

    13. Jeg elsker å ha framføringen, men jeg hater å lage eller øve på den.. Hehe 🙂 lykke til!<3
      Elsker solbrillene!

    14. Hvor er det du kjøper alle klærene dine jeg bare elsker den stilen du har den er på en måte litt guttete men også stilfylt <3 elsker det bare gi meg noe linker <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg