NEW IN AND THE WINNER OF THE JUNKYARD COMPETITION

Hei dere! I går var jeg en kjapp tur i byen med Martine for å bare titte litt. Jeg hadde sett på samme jakke i Bergen som jeg kjøpte på Carlings i går. Jeg elsker den så utrolig mye. Men det som er litt dumt er at den jakken er en feilvare som vil si at glidelåsen har blitt ødelagt på flere så derfor sank dem prisen ned til 399kr i stedet for 899kr. Ettersom den var billig og fin slo jeg til, får håpe det ikke skjer med min. Da er det jo egentlig bare å sy på ny glidelås. Jeg har en utsatt prøve i morgen som jeg må øve til, fikk forresten utsatt fremføringen jeg egentlig skulle ha i dag av personlige grunner så jeg er litt mer avslappet nå. Jeg tror faktisk ikke det er noe bra for meg at jeg stresser så mye og er så nervøs. I HVERTFALL tingene jeg bestilte på nettet kom i går og i dag, kjempe fornøyd.

Så er det på tide å kåre vinneren av junkyard konkurransen: Kjempe mange som meldte seg på noe som er dødsbra. Vinneren av junkyard konkurransen som vinner valgfritt plagg er  Ingvild K.H og gratulerer så mye til deg. Håper du blir veldig fornøyd med din nye tanktop. Til dere andre: Det starter en brun og blid konkurranse 28. februar hvor dere kan vinne 10 solkort. Gled dere!!!


Jakke Carlings

T-skjorte Hollywood

Kjole Nelly

Sko Nelly

Iphone Veske Nelly

27 kommentarer

Siste innlegg