BLACK/ WHITE

Hej! Åh, jeg sov så ufattelig godt i natt at det ikke er makan. Husker ikke sist jeg sov så lenge. Da klokken ringte våknet jeg og tenkte “Jøss, det er skole i dag”. Fordi det føltes ut som om jeg hadde sovet så lenge som man ofte gjør i helgene. Den følelsen har jeg ikke hatt på evigheter. Men da jeg kom på skolen og satt meg ned i media timen, hadde jeg en lue med nesten samme farge som bhen jeg hadde på i går. I 5 sekunder trodde jeg bhen min lå på pulten, litt trøtt kanskje. Didrik er på Beitostølen med klassen sin, vært det siden tirsdag og han kommer hjem i morgen. Jeg gleder meg så mye til å se han igjen og endelig kunne sove med han. Rart hvor ensom jeg føler meg uten han om nettene, skremmende. 

På bilde under har jeg faktisk ikke markert brynene mine 1% engang. Jeg har alltid en tvang til å måtte markere dem litt siden jeg har så lite hår som vokser der at jeg må ordne litt på spesielle steder. Så er det en annen ting ved dette bilde, jeg takler ikke å ha på mascara på undervippene. Da ser jeg ut som en edderkopp i ansiktet. Har dere tvang med noe dere bare må gjøre ved dere selv som alltid er synlig for andre?

24 kommentarer
    1. Du er fin med maskara på bare overvippene!:)
      Jeg må smøre meg med ansiktskrem 40 ganger om dagen, hvis ikke ser jeg ut som en rød tørr svamp i trynet, litt kjipt, men sånn er det.

    2. Er ganske glad i å markere øyenbrynene og ta på litt mascara om jeg skal noe, men i går reiste jeg faktisk til Bergen 100% sminkefri! 🙂 Du er utrolig fin uansett da!

    3. Jeg MÅ tegne på bryna og ta på mascara på vippene nede og oppe. Jeg har så korte undervipper at jeg slipper å tenke på at jeg ser ut som en ederkopp i ansiktet 🙂

    4. Hei!
      Så på twitter at du solgte 2 billetter til Rihanna konsert. Jeg er interessert i å kjøpe de. Er de fortsatt til salgs?

    5. Hadde VERSTE natt på mange år! Det er ikke overdrivelse engang… Var på friluftslivtur og to av teltstengene brakk rundt 00-01 tiden, så vi fikk fikset så teltet var nogenlunde greit. Det var fortsatt 13-15 sekundmeter vind og umulig å få sove. Så brakk to nye stenger og sakte begynner jeg å bli dekket av teltduken som blir fylt opp ned snø. Fikk skikkelig klaus og det ble sykt kaldt (siden snøen gjorde teltduken våt, som gjorde soveposen min våt). Så jeg la meg for å prøve og varme meg selv i fotenden til de andre og etter en time eller noe ble de også dekket. Så da klokka var sju-åtte måtte vi ut og begynne og grave snø bort fra teltet. Skoene våres (og sekkene) var heelt nedsnødd, fordi glidlåsen var blitt ødelagt og alt var egentlig bare dritt. Slalombrillene mine var begravd, så jeg kunne ikke se en dritt da jeg kom ut av teltet. Det eneste vi kunne gjøre var så kaste alt ut av teltet og få pakket ute, men det var lettere sagt enn gjort når snøen føk vannrett inn i trynet ditt.
      Jeg klarte atpåtil å glippe liggeunderlaget mitt, så det føk som faen bort 🙁

    6. du har jo NYDELIGE øyebryn! hadde gjort mye for å ha like naturlige øyebryn som deg uten å måtte fikse på dem.

    7. Kan heller ikke ha maskara nede, jeg ser ut som en depressiv emo egentlig.. Livet med skeive øyne

    8. Som deg, så takler jeg ikke mascara på undervippene. Ser, som du skrev, ut som en edderkopp.
      Elsker bloggen din! Stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg