DAGENS OUTFIT 01.MAR.13

ALOHA! På skolen i dag skjedde det noe rart med skolepcene. Det var noe galt i fylkessystemet og det stod at kontoen var sperret så fort vi skulle inn på pcen. Det som var irriterende var at vi da måtte ha historieprøven forhånd. Jeg hater å skrive forhånd rett og slett fordi jeg skriver jævlig stygt. Når jeg først skriver skikkelig stygt gir jeg enda faen i det og skriver enda styggere. Vet ikke hvordan det gikk på historieprøven, hver gang jeg sier det gikk bra får jeg 1 eller 1/2. Så det har jeg sluttet med for lengst. I norsken kunne vi dessverre (hehe dessverre ja) ikke ha foredraget fordi vi faktisk er nødt til å bruke pcen for å kunne holde det foredraget vi skulle ha. Det var egentlig mange grupper som skulle fremføre i dag men kun en gruppe fikk fremført. Didrik har kommet hjem fra Beitostølen og jeg er i lykkerus! Gjett om vi skal kose oss i kveld, har gulrotkake i kjøleskapet som skal bli spist i dag.


Jakke Carlings Tskjorte Hollywood Bukse RutStore Sko DinSko Sekk Asos Skjerf BikBok Lue Junkyard Solbriller RayBan Deksel Ebay

– IKKE GLEM FREDAGSKONKURRANSEN PÅ JUNKYARD HER

42 kommentarer

Siste innlegg