LYKKE

Hei dere! Det er fremdeles mange av dere som spør om Didrik bor hjemme hos meg, og om vi bor alene. Didrik hos meg hvor mamma, pappa og søsteren min også bor under samme tak. Mer enn dette trenger dere ikke å vite. Vi har det kjempe fint og Didrik har bodd her i litt over 1 år nå. Utrolig deilig å ha en gutt hos seg hele tiden som du vet bare er din. Vi gjør alt sammen. Det er sjeldent han ber kompiser over hit, alltid han som stikker til kompisene sine. Og med meg er det da begge deler. Vi har aldri problemer med hva vi skal se på eller hva vi skal spise til middag fordi vi har så lik smak på egentlig alt bortsett fra litt av hans gangster musikk. Haha. Vi ble sammen 11. oktober 2011 og har da vært sammen over 1 år og ca 5 mnd. Har det kjempe bra med han, mye latter men selvfølgelig kommer det alltid små diskusjoner/ krangler inn i bilde. De fleste er utrolig teite, så vi bare gir oss. I et forhold er det nesten umulig å ikke være uenige i ting. Sånn er det bare! Dette er gutten jeg kan se for meg å tilbringe resten av livet med, som bestevenn og kjæreste. Er jeg lykkelig? Gjett om. Er det noe annet dere lurer på angående meg og Didrik så er det bare å spørre her i kommentarfeltet så svarer jeg!

87 kommentarer

Siste innlegg