MORNING SICKNESS

Må først starte med å si dere en liten ting. Ofte når noen av dere kommenterer på bloggen min skriver dere “håper du ser denne” før dere starter. Jeg leser absolutt alle kommentarene mine fordi jeg ikke får sånn tusenvis av kommentarer daglig, uansett om jeg hadde fått det hadde jeg alltid hatt tid til å lese det dere skriver på bloggen min fordi det faktisk betyr mye for meg. Jeg elsker å sette meg ned, logge inn på blogg.no og gå på nye kommentarer og lese igjennom alle sammen. Fordi dere skriver så utrolig bra, og mange av dere er ikke så store heller. Det er dødstilig å legge merke til! Dere formulerer dere så utrolig bra da dere bare legger igjen både søte, lange og korte kommentarer. TUSEN TAKK!

I går etter jeg og Didrik hadde spist brownies så skulle vi legge oss for å se på film ble jeg plutselig kjempe kvalm. Det kom skikkelig brått på og følte alt satt i halsen og bare ventet på å komme opp. Jeg var kjempe redd for at jeg plutselig skulle kaste opp at hjertet mitt nesten var i halsen selv. Jeg aner ikke om det var på grunn av kaken eller om det har vært noe annet jeg har spist. Da jeg våknet i dag var denne kvalmen like ille, så jeg valgte derfor å bli hjemme i stedet for å gå rundt på skolen og være redd jeg plutselig vil kaste opp. Veldig irriterende at det skulle vare til i dag også ettersom jeg har kort skoledag på torsdager i tillegg til at jeg ikke hadde noe til i dag. Uflaksen er visst med meg enda ser jeg. Burde få i meg noe ordentlig mat snart ettersom jeg spiste middag alt for tidlig i går. Kanskje det kan være litt av grunnen… Noen andre som er syke i dag? 


 

47 kommentarer

Siste innlegg