BLUE AND SILVER NAIL ART

Hei og god morgen! Jeg har sovet kjempe godt i natt og spist god frokost. Klokken 14:00 skal jeg dra å trene med søsteren min, endelig få litt ut av dagen. En liten stund siden sist jeg har trent så gleder meg til følelsen av å være ferdig med en treningssøkt. Det er super deilig! Jeg er ikke flink til å motivere meg selv, derfor skulle jeg gjerne hatt en personlig trener. Men jeg synes det er alt for dyrt så derfor blir det mindre trening på meg. I går prøvde jeg en av mine nye deborah neglelakker, jeg må si jeg er helt forelsket i denne neglelakken. Den er jo helt perfekt! Glitteret deler seg perfekt og det tar ikke lang tid før det har tørket til og med. Sitter og stirrer på neglene mine skikkelig ofte for øyeblikket siden jeg syntes det ble så fint. Skal prøve meg på galaxy negler om ikke alt for lenge, må bare få litt lenger negler først. Hva er planene deres for i dag? 


Neglelakken finner du HER.

13 kommentarer

Siste innlegg