GOD MORGEN

God morgen flotte lesere <3 I natt sov jeg utrolig godt. Jeg pleier alltid å våkne tidlig, som 06:00, rundt der. Det er så irriterende plagsomt fordi når jeg først har ferie ønsker jeg selvfølgelig å kunne sove lenger. Denne natten sov jeg lenge, endelig!!! Ble overrasket da jeg hadde sovet til 11:30, haha. Jeg gikk rett i dusjen etter å ha våknet, ble der en god stund. Da jeg skulle barbere meg var jeg så uheldig, hver eneste gang jeg skal barbere meg klarer jeg alltid å ta fingrene for nær barberhøvelen slik at jeg får røsket av en bit av neglen. Denne gangen var det ille, aldri fått røsket av så langt inn. I dag er festen til Lien og jeg gleder meg veldig, drar dit sammen med Didrik. Tror ikke det blir noe drikke på meg ettersom polet er stengt. Men drikke er ikke noe problem for meg, klarer å ha det minst like gøy i edru tilstand, bare ikke like klønete kan man si! 

11 kommentarer

Siste innlegg