NYE GODBITER BESTILT

Hei dere! Har nettopp sittet og sett på en utrolig kjedelig film samtidig som jeg har ryddet litt. Sier litt om hvor spennende filmen var… Jeg har vært flink med bruk av pengene mine i det siste så synes jeg selv har fortjent å bestille meg noen nye godbiter. Uansett når jeg først kjøper ting, kjøper jeg aldri noe forbanna dyrt. Dyre ting kan jeg heller la forbli drømmer og nøye meg med andre flotte produkter til mye billige priser og fremdeles ha litt penger igjen. Jeg ser omkring på rommet mitt og har allerede lyst på nytt skrivebord, bord til tven, tapet på veggen og en hylle. I hodet mitt ser det helt fantastisk ut, men om det blir det i virkeligheten vet jeg ikke. Først må jeg bare finne disse varene først, haha. 

Rød Coca Cola Tank HER – Hype Beanie HER – Love Iphone Case HER – Hvit Coca Cola Tank HER

20 kommentarer

Siste innlegg