SOMMERVÆR

Hallo. Jeg har nå akkurat kommet hjem fra skolen. Daniel var så snill og sa han kunne kjøre meg hjem, så det var hyggelig gjort synes jeg. I dag har skoledagen min faktisk vært koselig. Jeg har som sagt 3 timers pause i skoletiden fordi jeg ikke har sosiologi. Derfor dro jeg og noen venner på mcdonalds og spise lunsj der, kjempe nam. Da vi kom tilbake og skulle ha norsk var det noe ganske muffins. Læreren vår som alltid pleier å komme tidsnok var plutselig rundt 20 minutter for sent ute. I mens tiden gikk satt flere fra klassen ute og slappet av fordi det var et kjempe flott sommervær ute. Læreren kom til slutt og timene gikk faktisk veldig fort, samme i tysken som jeg har til 16:25 egentlig. Men i dag fikk vi lov til å gå tidligere, kjempe digg. Må på posten i dag for å hente hubbabubba 24-pack som jeg bestilte fra ebay for litt siden, hehe.

15 kommentarer

Siste innlegg