TODAYS WORKOUT – CHECK

Hei dere! I dag hadde jeg norsktentamen, jeg stod opp 07:10 for å ha litt ekstra god tid. Det føltes som om jeg hadde 1 time på meg, jeg hadde så ufattelig god tid selv når det bare er 10 minutter før jeg egentlig pleier å stå opp. Så jeg ble litt sjokkert overt hvor mye 10 minutter har å si på morningen. Etter norsk tentamen dro jeg hjem igjen og la meg til å sove. Våknet og lagde meg god frokost så fikk jeg melding av Iselin om vi skulle stikke å trene. Det var ikke et nøl engang, så klart kunne jeg være med! Første gang det bare har vært meg og Iselin sammen som har trent, og det var kjempe gøy syntes jeg. Nå har jeg fullt opp med programmer jeg skal se på tv nå, så dette skal bli en bra tvkveld, hehe.


Tskjorten er fra G-Sport, shortsen er fra Stadium & skoene er fra InterSport.

15 kommentarer

Siste innlegg