WHICH OUTFIT WOULD YOU WEAR?

Hei dere! For litt siden fikk jeg mail fra Sheinside om at jeg hadde vunnet en konkurranse der jeg hadde fått gavekort på 100$. Jeg trodde det først bare var spam, men forstod etter hvert at jeg faktisk hadde vunnet. Jeg ble jo super starstrucked og sjokkert over at jeg hadde vunnet. Jeg er den som aldri vinner ting så det var supergøy. Tingene jeg valgte ut kom for litt siden og tenkte jeg kunne vise det litt morsomt ved å sette det sammen som tre forskjellige antrekk. Hvilket antrekk ville du brukt?

1.



Topp HER Shorts HER Veske HER  (Det er forresten salg på denne vesken) Solbriller Rayban Smykket & div armbånd Tyrkia

2. 



Kjole HER Sko Vans Iphoneveske Junkyard Solbriller RayBan Klokke Larsson&Jennings

3.



Topp HER Shorts HER Sko Ecco Smykke HER Solbriller RayBan

 

78 kommentarer

Siste innlegg