HOME SWEET HOME

Hei dere! Nok en deilig skoledag er over. I begge fagene jeg hadde i dag ble det satt av til å gjøre oppgaver. Selv om det er drit kjedelig, går tiden ufattelig raskt så fort man setter seg inn for å gjøre det. Jeg totalt ELSKER torsdager, det er så deilig å slutte tidlig og ha mye tid til overs etter skoledagen. Jeg gleder meg kjempe mye til helgen allerede nå, allerede og allerede, haha. På lørdag skal jeg på kino og se Iron Man 3, den ser så bra ut og jeg elsker slike filmer. Malin fra klassen var så hyggelig og lurte på om jeg ville være med på tur på Alby sammen med andre fine jenter til søndag. Det ser jeg virkelig frem til, jeg ble så glad der jeg satt. At så lite kan gjøre meg så glad, det er fantastisk det!


Jakke Carlings Tskjorte G-Sport Bukse Junkyard Sko G-Sport Sekk Asos Solbriller RayBan

7 kommentarer

Siste innlegg