GOD MORGEN

God morgen kjære lesere! Jeg stod opp for litt siden og snek meg ned for å lage litt frokost til meg og Didrik. Didrik lå og sov så måtte være ekstra stille, han våkner av ingenting. Ville overraske han litt denne gangen med en god frokost. Vi hadde stappe i tacoform i går, noe som er vannvittig godt. Jeg varmet opp litt av det, ettersom han elsker den maten. Så fikk jeg hjelp av mamma til å lage røre til sånn mini-lapper fordi jeg måtte holde på med å gjøre i stand det andre. Det er super flott vær ute nå, mamma ligger i solseng og griller seg ute, mens jeg og Didrik nå har kost oss med god frokost. Toppen av kaka, så ser vi på Cake Boss på Netflix. Jeg elsker det programmet!

Og som veldig mange av dere vet, ryddet jeg rommet mitt i går. Det er spørsmål fra fler om jeg kan vise rommet mitt og jeg knipset derfor noen bilder i går som jeg egentlig skulle postet i går. Uansett, rommet mitt er ikke all verdens ting, lite men det er nok plass!

10 kommentarer

Siste innlegg