DAGENS OUTFIT 27.APR.13

Hallo! Det er et helt vannvittig pent vær ute at jeg ikke har sett makan. Jeg og Didrik skal nå ned til byen for å spise middag med familien hans før jeg, Didrik og Theodor stikker videre til kinoen for å se Iron Man 3. Gleder meg skikkelig til å spise god middag med den koselige familien, og så dra videre for nok en koselig kino-opplevelse. Jeg foretrekker helst å se actionfilmer på kinoen, det digger jeg. Nå som Iron Man 3 er i vente tror jeg dette topper alt. Jeg er skikkelig i hundre, den har fått så bra på terningkast. Publikum ga terningkast 6, så dette ser jeg frem til. Har noen av dere sett Iron Man 3? Uansett, ønsker dere alle sammen en flott lørdag!


Skjorte Junkyard Bukse Nelly Sko Vans Klokke Larsson&Jennings (direktelink her)

37 kommentarer

Siste innlegg