ALBYTUR

Hei! I dag ble jeg plukket ut av noen sprudlende jenter fra klassen så var vi på vei til Alby. Der gikk vi en koselig tur med frisk luft og lukten av skikkelig natur. Vi bare gikk og snakket om alt mulig, møtte på veldig mange andre spreke mennesker som var ute og gikk tur. Noe utrolig tilfeldig var av jeg møtte på 3 gamle lærere fra både ungdomskolen og barneskolen. Den ene reaksjonen min var å peke på min gamle lærer som stod rett ved siden av meg mens jeg lagde lyd, samt dette uttrykket “:O”  Det må selvfølgelig ha sett bra ut. Etter turen gikk vi på cafè og spiste god mat mens stemningen var på topp. Vi var 4 jenter som lo hele tiden, smilet var på plass og da kunne det bare ikke bli noe bedre. Kjenner jeg er sliten i ansiktet av å smile. Dagens treningsøkt, check! Jeg har handlet inn to middager til i kveld, så dette skal bli ordentlig godt. Ha en super fin søndag!


Oakley solbrillene jeg bruker kan du kjøpe på junkyard HER.

8 kommentarer

Siste innlegg