DETT I DESA

Hei dere. I går etter Albyturen gikk det ikke lang tid før jeg begynte å bli dett i desa og hoste. Burde tatt på meg skjerf og jakke, men neida. For første gang på kjempe lenge tok jeg paracet i går, jeg hater å svelge slike piller, synes det er så ekkelt. Men men satser på at jeg blir frisk fort. Har nynorskterminprøve i morgen og den må jeg på uansett hvordan formen er. Derfor tror jeg det var lurt at jeg ble hjemme i dag. Er det noe jeg må få gjort i dag så er det å ta en tur på posten for å sende unna litt bestillinger, så slappe av og bli klar for i morgen. Det skal bli så deilig å bli ferdig med den siste terminprøven som er i morgen, virkelig! Er dere andre ferdig med terminprøvene eller holder dere på med det nå?

16 kommentarer
    1. Hei ! 🙂
      Først og fremst vil jeg si : du er forbildet mitt ( noe du sikkert hører hver dag )
      Men jeg mener det, du er ikke bare mitt forbilde, men alle som driver på samme blogg som meg
      får inspirasjon fra deg! vi digger deg og håper du fortsetter og blogge leeeeenge! 🙂
      you go girl! Elsker alt du blogger om, føler liksom at du blogger om meg for jeg kjenner meg så godt igjen !
      Også hadde vært så kult og fått drømmen vår oppfylt om at dere kan dele våres blogg ? vi har alltid
      hatt lyst til at du skal dele våres blogg. Du er tross alt forbildet vårt ! og hvor mange ønsker
      vel ikke at forbildet skal legge merke til personen ? <3
      Derfor legger jeg igjen en link under her som fører til min blogg og håper du tar turen innom
      og slenger igjen en kommentar, kanskje du til og med kan dele bloggen ?
      -Hadde vært supert!<3
      -Klem fra oss jentene i bloggen bieberish
      btw du er så nydelig! du har en jævlig bra stil, og jeg rett og slett digger deg.

    2. hvordan får du bildene dine til å bli sånn “kornete”? det er så sykt kult!:) + du er virkelig pen! haha

    3. halvor: Jeg bruker et filter på PhotoScape 2 på effekter som heter støv. Der kan du selv velge hvor støvete du ønsker at bildene skal være 🙂 Og takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg