KONKURRANSE: VINN AZTEC SEKK FRA ASOS

Hallo dere. Nå er det jammen meg en stund siden jeg har kjørt en konkurranse på bloggen. Så nå er det godt å endelig kunne si at jeg skal kjøre en ny konkurranse. Som sagt skjedde det en feil ved bestillingen av julegaven min som var fra søsteren min. Det ble sendt to sekker som var helt like og derfor ønsket jeg å gi den ene bort. Sekken er både dame og herre, den ble bestilt på Asos. Helt fantastisk sekk, jeg bruker min egen hele tiden og jeg virkelig elsker den. Jeg betaler selvfølgelig frakten for å sende denne godbiten. Konkurransen avsluttes i løpet av helgen. Denne konkurransen er veldig enkel. Eneste du trenger å gjøre for å være med i konkurransen er:

– Like fanpagen min HER
– Deler du innlegget mitt kan du kommentere 5 ganger når du selv ønsker. Dette er valgfritt!
– Legge igjen mailen din i kommentarfeltet slik at jeg får kontaktet deg om du er den heldige vinneren. 

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET


 

846 kommentarer

Siste innlegg