FAKE PROFIL

Hei dere. Noe som oftre pågår hos folk som har blogger, eller andre type hjemmesider er at dem blir utsatt for mye dritt. I denne sammenhengen at andre lager falske profiler av deg. En ting er å lage fake profil av meg, men på instagram er det to stk som samarbeider og har laget fake bruker av både meg og Didrik. De skriver til hverandre, og jeg blir så kvalm av det. Jeg forstår ikke hvordan dem kan få det bedre med seg selv ved å utgi seg for å være andre. Eneste muligheten for at folk skal slutte å gjøre slikt er jo nesten om man slutter å legge ut bilder. Men det vil jeg ikke. Det finnes andre løsninger og det er å rapportere og hjelpe meg til å få dem til å slette disse brukerne. Begge har blokkert meg så jeg får ikke gjort noe som helst. Derfor ber jeg om deres hjelp, vær så snill. Skrem dritten ut av dem og rapporter. Takk på forhånd 🙂

Hvis dere vet om noen andre fake profiler av meg hvor som helst, vær så snill og skriv dem ned her. 

17 kommentarer

Siste innlegg