DAGENS OUTFIT O3.MAI.13 ++ MER

Hei dere! Ettersom nesten alle fra 3VGS på skolen har dratt til Stavanger fikk vi “fri”, eller lettere sagt avspasering/ organisert studiearbeid. Denne uken her har godt så fort synes jeg. Formen min er endelig mye bedre, dette er jeg super glad for. Jeg har vært så tett i både desa og hodet at jeg bare har ligget i sengen og sett ferdig hele Glee. Altså 44 episoder på ca 40 minutter hver, jeg har sett ferdig dette på mindre enn 3 dager. Haha, litt sykt egentlig… Hva skal jeg se på nå????? Sett ferdig Klovn, America’s Funniest Home Videoes, Glee og Cake Boss. Noen tips? Hahaha. Ellers har jeg ryddet i skapet mitt, og funnet ganske mye jeg tenkte å selge. Så derfor anbefaler jeg dere om å ta en titt på salgsbloggen min senere i dag. Det vil bli solgt til billig pris absolutt alt sammen! Kan hende jeg finner litt mer, ettersom jeg kun har tatt klesskapet nå. Kanskje det blir et par solbriller, smykker, klokker osv. Så hold dere oppdaterte.


Ønsker dere en litt bedre titt på kjolen så trykk HER. Den er litt anderledes enn på siden og det er derfor jeg ønsker å selge denne fordi jeg ikke føler en passet helt til meg. Så forhåpentligvis blir den en favoritt hos noen andre.


Tank Cubus Jeans Junkyard Klokke Larsson&Jennings
 
-IKKE GLEM FREDAGSKONKURRANSEN PÅ JUNKYARD HER

33 kommentarer

Siste innlegg