ONE SHORTS, THREE OUTFITS -WHICH OUTFIT IS YOUR FAVORITE?

ALOHA. Det er noe jeg har helt glemt å fortelle dere her på bloggen. Altså, hvordan har jeg klart det?! For et par dager siden fikk jeg mail av min favorittblogger Frida Grahn. Hun lurte på om jeg ville bli med i et intervju hos det svenske magasinet Veckorevyn. Da jeg svarte hun måtte jeg selvfølgelig begrense at jeg egentlig var i hundre og sykt starstrucked, like før jeg skrek. På så kort tid har hun til og med kommentert bloggen min, fulgt meg på instagram og kommentert flere bilder. Så ut i fra inntrykket jeg har fått av hun hittil så er hun en dødsrå jente, som tar godt vare på sine fans, he-he. Sitter og gliser lurt for meg selv akkurat nå. Intervjuet vil ikke bli postet før en gang i juni, men skal så klart oppdatere dere da! Ellers var jeg sent oppe i går, lå i sengen til Caroline og så på film med hun. Filmen vi så het Pitch Perfect, akkurat min type humor. Jeg digget den skikkelig, lo flere ganger under filmen. Den er litt Glee-ish, men bare film. Anbefales virkelig til dere som liker slikt.

Etter vi hadde sett filmen begynte hun å fortelle om spøkelseshendelser osv. Jeg blir fort redd av sånt selv om jeg later som ingenting, før jeg plutselig skal gå alene inn på rommet mitt. Da løper jeg bort til lyset mitt, skrur det på og ser om det er noen på rommet mitt. Vi satt oppe til ca 3 og hun viste meg flere Ghost Stories klipp som er basert på ekte hendelser. Ting som har blitt tatt opp på bilder, film og lyd. Den ene skremte driten ut av meg, så jeg sa til Caroline at vi nå måtte se på noe annet. Men neida, hun ga seg ikke. Trodde jeg aldri kom til å nå sengen min. 

Nr 1.

Topp HER Shorts HER Solbriller RayBan

Nr 2.

Topp HER Shorts HER Solbriller RayBan

Nr 3.

Topp HER Shorts HER Solbriller RayBan

36 kommentarer

Siste innlegg