VINNERNE AV PINK TICKETS KONKURRANSEN ER…

Hei dere! Det var utrolig vanskelig for meg å velge hvem som skulle vinne muligheten til å få en pink ticket i sin libressepakke. Trengte derfor hjelp her hjemme og ble da enige om at de tre vinnerne av denne konkurransen ble: Ingrid, Symphonies & Helene. Gratulerer så mye til dere, krysser fingrene for at en av dere har en pink ticket i pakken! Junkyardkonkurransen kåres i morgen. Og tenkte jeg kunne oppdatere dere litt om en svensk nettbutikk som har fått inn nye flotte sommerprodukter, falt for flere av dem. Så ta en titt innom nettbutikken til Stylegodis her
 


4 kommentarer
    1. Hei Madeleine. Jeg har lest gjennom “historiene” til de som vant og syntes du har vært urettferdig. Du har bare valgt folk som har mistet den eller den eller skylder på en eller annen forklaring. Jeg håper for deres skyld at de snakker sant, og jeg syntes synd på de. Men at de skal ha så sykt større sjanse for å vinne enn alle andre syntes jeg ikke er riktig. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg