DAGENS ANTREKK 22.MAI.13

BOYAA. Regnværet tar seg godt ut i byen Moss for øyeblikket, likevel er det nydelig ute synes jeg. Trist, men luften er så frisk ute at det ikke gjør meg noen verdens ting. Å sovne, eller bare ligge inne og høre på regnet ute synes jeg er skikkelig koselig. Mamma og pappa dro til Tyrkia i dag tidlig, misunner dem virkelig for å kunne dra. Men det hadde vært godt å ha dem hjemme så de kunne hjulpet meg litt ettersom eksamenstiden er her. Heldige de er! Jeg har nettopp satt inn mat i ovnen og skal starte på kjøttet om ikke så veldig lenge så blir det god mat rundt bordet i dag skal jeg sørge for. Sikler nesten når jeg tenker på maten som vi skal ha i dag, nam.


Jakke Asos (Caroline sin) Genser Carlings Bukse Junkyard Sko Ebay Sekk Asos Solbriller RayBan 

11 kommentarer

Siste innlegg