UTSETTELSE AV EKSAMEN

Hei dere. I går nærmere på kvelden følte jeg meg plutselig skikkelig dårlig. Didrik anbefalte meg å dra til legevakten, så jeg fikk derfor onkelen min Lars til å kjøre meg. Farmor ville gjerne være med og det syntes jeg var koselig ettersom mine foreldre er i Tyrkia nå. På legevakten sa dem i skranken at vi måtte vente litt, etter 20 minutter sier dem at de ikke får gjort noe og at jeg må dra til fastlegen min i morgen for å skaffe legeerklæring. Altså i dag. Jeg ble sjokkert over at dem ikke kunne sagt dette tidligere, men fikk ikke gjort noe så måtte derfor dra i dag. Jeg satte klokken på 08:00 for å ringe Malakoff og si ifra om at jeg ikke var i stand til å ha matteeksamen. De satte pris på at jeg sa ifra så tidlig, og de var veldig hyggelig på telefonen. Klokken nærmet seg 09:00 og da hentet onkel meg og farmor. Jeg følte meg så uvel at jeg ville finne ut av hvordan syk jeg var. Da jeg kom måtte jeg ta urin og blodprøve. Noe utrolig morsomt, synes jeg, var at før vi dro hadde jeg nettopp vært på do og tømt blæra. Så sier plutselig damen at jeg må inn og ta en urinprøve. Så der satt jeg på doen, hadde koppen i hånden og lurte på om jeg skulle gå ut for å si at jeg ikke klarte det. Etter testene ble tatt kom jeg inn til fastlegen som lyttet på lungene mine og spurte meg om forskjellige ting. Han sa til meg at jeg dessverre hadde fått bronkittsykdom. Synes det var godt å få vite hva som var galt. Jeg har fått medisin jeg må gå på, men medisinen er såpass sterk at jeg kan få bivirkinger. Gruer meg derfor litt til å se an hvordan jeg er i morgen. Men forhåpentligvis sa han at jeg skulle føle meg bedre til mandagen, det håper jeg virkelig for da har jeg nemlig eksamen. Jeg er veldig glad det ordnet seg i dag, bedre sent enn aldri. Jeg skal ikke ha denne eksamen før nærmere jul, så nå kan jeg slappe litt mer av og konsentrere meg om de til uken 🙂

Tenkte å fortelle dere noe annet som er litt mer positivt, junkyard har nådd over 8000 følgere på instagram og kjører nå på med rabattkode:


Ikke glem fredagskonkurransen junkyard har her.

15 kommentarer

Siste innlegg