LITEN OPPDATERING FRA SYKESTUEN

Hei dere! Tenkte å ta en liten oppdatering fra sykestuen her hjemme. Bloggingen er ikke på topp nå og det er pga jeg er blitt veldig syk. Men feberen har dempet seg, så dette er jeg kjempe glad for! I går hadde jeg og søsteren min film-maraton nede i kjelleren. En av filmene var Casper, den er så fiiiiiiiin. Så også en film med Jim Carrey, Bruce Almighty. Digger den filmen. Jim Carrey må nok være en av de beste skuespillerne, elsker at i nesten hver eneste film får vi en smakebit av samme personligheten som han spiller. Siste filmen vi så husker jeg dessverre ikke. Men det handlet om to venninner som alltid hadde stilt opp for hverandre og aldri sagt nei, så drar dem til Thailand hvor dem møter på en kjekkas som er ute etter noe annet. Han tilbyr dem en reise til Hong Kong hvor de bare kan slappe av. Mens de venter på å få gå ombord kommer det politi med våpen som finner narkotika i sekken til Alice. De blir derfor sendt til kvinnefengsel. Det er mye av handlingen som foregår i dette fengslet. Jeg blir sliten av filmen fordi dommen i Thailand viser seg å være helt idiotisk. Har dem beviser, så fryser dem alle andre bevis som motbeviser at dem er skyldige. Nå har jeg nettopp spist frokost, og skal ta medisinen min. Ønsker dere alle sammen en riktig god lørdag!

Gladnyhet: Det vil komme en oppdatering med BeachIt singlettene i kveld, vi har fått bilder av alle singlettene! Enda bedre så kjører jeg i gang med en ny konkurranse senere i dag. Premien er en verdi av over 1000kr, produktet dere kan vinne tror jeg faller i smak hos veldig mange av dere jenter, så jeg anbefaler dere derfor om å holde dere oppdaterte på bloggen min i dag.


Hvis noen lurer så er toppen fra Stylegodis og joggebuksen fra Junkyard 🙂
 

13 kommentarer

Siste innlegg