KONKURRANSE: VINN FASHION VESKE FRA BRIELLA.NO

Hei dere! Jeg er nå så heldig og får holde en konkurranse i samarbeid med Briella.no. Briella kjører nå på med fri frakt ut hele mai mnd, noe som sikkert gjorde de fleste av dere veldig glade nå. Premien her er en Multicolored Fashion Satchel veske til en verdi av 1049 kr. Jeg ble utrolig glad da jeg fikk muligheten til å dele ut denne. Grunnen er fordi jeg har en følelse av at mange av dere liker slike vesker. Krysser fingrene for at det stemmer! Konkurransen blir enkel som vanlig. Grunnen til dette er fordi jeg husker før da blogglisten var litt anerledes hadde bloggerne alltid en vri på konkurransene som gjorde det så vanskelig for meg å vinne. Derfor gjør det det enkelt nå i dag, haha. Konkurransen vil vare frem til helgen, så dere har derfor god tid. Det eneste du må gjøre for å delta i denne konkurransen er:

– Like fanpagen til Briella.no her & like min her.
– Legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren. 

MASSE LYKKE TIL! 

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

162 kommentarer

Siste innlegg