ÆÆÆÆÆÆÆÆÆH

ENDELIG FERDIG MED MATTEEKSAMEN – utenom den til nærmere jul da. Ååååh, sinnsykt deilig følelse jeg sitter igjen med nå. Satt i går og regnet ferdig hele boken. Jeg tør ikke å si om det gikk bra eller ikke på eksamen i dette faget pga jeg har vært så uheldig med det før. Men jeg er stolt av meg selv om tok den tiden jeg trengte, satt der til nesten hele tiden var ferdig. Jeg svarte på nesten alle oppgavene bortsett fra 2 stk som var sånn d og en annen… Jeg er sååå lykkelig akkurat nå! Har kun norskeksamen i morgen, så KK eksamen 5. juni så er jeg ferdig med skriftlig og muntlig er det eneste som er igjen da. Tiden flyr virkelig i mai mnd. Hvordan står det til med dere, klare for å ta ferie snart?

Ettersom jeg er så gira på ferie akkurat nå slenger jeg på med et bilde som gir meg sååå sommerfølelse, lyset og bare alt. Bilde er tatt av fantastiske fotografen Jeanett Haslien. 

12 kommentarer

Siste innlegg