SLEEPYHEAD

Hei dere! Norskeksamen er overstått, og enda lykkeligere blir jeg fordi det nærmer seg slutten på den siste innspurten. Resten av uken har jeg ingenting, så nå skal jeg slappe ordentlig av. Jeg kom hjem litt før Didrik og lå i sengen til jeg til slutt sovnet. Da jeg våknet ligger det en søt gutt på brystet mitt med hånden på magen min. Det er så nydelig av han, fordi hver gang han sover så må han nesten alltid ha hånden på magen min. Didrik kom hjem fra Bergen i går, han har vært der og besøkt familien sin, jeg skulle gjerne blitt med men dessverre hadde jeg eksamen. Vi skal på ferie til Bergen i sommerferien, dette er noe jeg gleder meg veldig til. Bergen er et så fantastisk sted. Som jeg har sagt før, hvis Norge var en kropp ville Bergen vært hjertet. Familien der oppe stråler av energi, det er så koselig å bo der den lille stunden vi er der. 

11 kommentarer

Siste innlegg