LITT NYTT

Hallo. Håper alt står bra til med mine kjære lesere? Konkurransen jeg holder skal bli avsluttet i morgen, og allerede på søndag starter jeg en ny en som dere vil like GODT. Jeg har vært en tur på Posten i dag. Hentet pakken min fra Nelly og en sponset pakke fra Sheinside. Jeg skal vise dere produktene fra Sheinside bedre, det skal jeg selvfølgelig gjøre det de andre produktene også. Men bare så dere er informert, haha. Jeg har også vært i byen med Martine litt. Hun har bestilt frisørtime i morgen, striping av hår og lilla dipdye. Gleder meg til å være med hun i morgen og se resultatet! Jeg kjøpte meg concealer/ eye brightener og rush/ blush, vet ikke hva som er forskjell, fra bareMinerals. Aldri kjøpt sånn type sminke før, haha. Var litt gøy. Jeg har ganske synlige blodårer rundt øynene mine som jeg i blant irriterer meg grenseløst over. Uansett, veldig fornøyd med innkjøpet. Og ikke minst det jeg bestilte fra Nelly, skrivebordet mitt ble plutselig mye finere nå.

Siden sist jeg klusset med kamera til søsteren min, Nikon D5000, har jeg fremdeles ikke klart å fikse det. Kvaliteten er mye dårligere, og fremdeles trist og grått. Jeg aner ikke hvordan jeg endrer på det. Så om noen av dere hadde klart å forklare litt bedre til meg så hadde jeg satt veldig stor pris på det. Nesten trist å se bildene da dem er så grå. Ufattelig dårlig kvalitet. Hva har jeg gjort?! Dumme dumme meg.


Fra Nelly

Fra Nelly

Fra H&M

Fra SheInside

Fra SheInside

Fra SheInside

Fra SheInside

28 kommentarer

Siste innlegg