SUMMERTIME – SUMMERLOOK

ALOHA. I dag har vært en lang, rask og flott dag. Jeg sluttet tidligere i norsken i dag, noe som var kjempe digg så jeg fikk tatt helgen tidligere. Martine kom til meg litt før vi skulle til frisørtimen hennes. Vi tok derfor en tur på Gobua for å ta en pølse der. Klokken tikket, det nærmet seg 17:00. Martine var endelig på plass i stolen og klar for sommerlooken. Hun skulle kjøre på med lilla dipdye. Men det var lettere sagt enn gjort. Det skulle egentlig kun ta 2 timer, men de måtte bleke håret hennes to ganger for å få festet lillafargen ordentlig i håret. Vi begge var utrolig  spente på hva resultatet ble. Til slutt endte vi opp medå arbeidet i et stengt senter, damen måtte jobbe overtid, noe hun ikke hadde noe i mot og hun gjorde derfor jobben ferdig. På slutten var hun så hyggelig å ønsket å krølle håret til Martine. Det ble helt rått. Vi ble der til litt over klokken 21:00, men det var verdt det. Martine stråler og er storfornøyd!


Topp her (sponset) Shorts Batoko

– Nei, jeg har ikke lappen. Jeg bare poserer :*:*

Ikke glem fredagskonkurransen på junkyard her.

26 kommentarer

Siste innlegg