HANGOVER III

Hei dere. I går var jeg som sagt på kinodate med Didrik. Etter jeg hadde publisert outfitinnlegget på bloggen i går, hadde vi kun 20 minutter på oss å komme oss ned. Jeg gikk i nye vans sko uten sokker, som endte opp med at jeg fikk vannblemmer på begge føttene, det var irriterende vondt. Jeg ble litt skuffet over Hangover III faktisk, trodde den kom til å være mye bedre enn de andre to. Det er nok fordi det skjedde mye mer i de andre filmene, og da var det at dem hadde hangover også. Denne gangen skjedde jo det morsomste helt på slutten, først da lo jeg ordentlig. Stakkars Stu… Jeg ble hentet av Ingvild rundt 23:00 og da kjørte vi hjem til hun, vi skulle egentlig se film men endte opp med å kjøre folk fra fester osv. Vi begge synes det er skikkelig gøy og hyggelig å bare kjøre bil. Vi ble stoppet av politi for å ta sånn kontroll hvor Ingvild måtte ta alkoholtest og vise førerkortet, det var litt kult da. Følte oss litt crazy i noen sekunder der.

16 kommentarer

Siste innlegg