EGOPICTURES

Hei dere. I dag gadd jeg å fikse meg, så hvorfor ikke utnytte den tiden med å ta egobilder? Jeg har hatt en skikkelig god dag i dag selv om jeg ikke har gjort noe. For i går vasket nemlig jeg og Didrik hele huset, først med støvsuger, så med mopp med rengjøringslukt som dufter himmelsk. Ikke nok med det, vi vasket klær i maskinen og vasket opp etter gårsdagens mat. Vi tok alle tre etasjer, så nå er det så godt å gå rundt i huset og tenke på at absolutt alt er rent og dufter godt. Har en produktomtale som kommer senere i kveld, så hold dere oppdaterte!

Så et bilde jeg dedikerer til min kjære favoritt som alltid gjør meg så lykkelig, nemlig min Ed Hardy parfyme. Bedre duft har jeg aldri opplevd før. Jeg kjøpte min på Ebay ettersom de ikke selger dem i Norge lenger. Takk og lov for at vi har Ebay.


T-skjorten min er fra BillaBong/ Quiksilver.

24 kommentarer

Siste innlegg